Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:15:34 GMT

گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۲۷۲

گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: در نمایشگاه نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط گالری سیب شاهرود  ۲۹ اثر از چهار هنرمند شاهرودی به نام‌های فاطمه حسنی، مهدی حاجی محمدی، داوود سلمانی و مهدی جلالی به معرض دید عموم گذاشته شد.

وی افزود: این نمایشگاه تا پنج‌شنبه ۳۰ خرداد آماده برای بازدید علاقه‌مندان باز خواهد بود مردم می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / گ 

نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط در گالری سیب شاهرود گشایش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • محک میزبان «سرزمین جدید»