Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری از تغییر ساعات اداری در راستای کاهش مصرف برق در ادارات چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: به همین منظور از اول تیرماه سال جاری تا ۱۵ مردادماه ادارات از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ بعدازظهر فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اقبال عباسی شب گذشته(۲۵ خرداد) در شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، بر مصرف بهینه برق به ویژه در ایام گرم سال تاکید کرد و گفت: باید مصرف برق را به درستی مدیریت کرد تا شاهد قطعی آن در ساعات پیک مصرف نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بر اساس قوانین ادارات و دستگاه ها باید ۴۴ ساعت در شش روز فعالیت داشته باشند، افزود: با توجه به طولانی بودن ساعات روز در ایام تعطیل می توان حضور کارکنان در ادارات را مدیریت کرد.

 

وی از تغییر ساعات اداری در راستای کاهش مصرف برق در ادارات چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: به همین منظور از روز شنبه ۱ تیر تا ۱۵ مرداد سال جاری ادارات از ساعت ۶ و ۳۰ صبح تا ۱۳ و ۳۰ بعدازظهر فعالیت می کنند.

 

عباسی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی استان موظف به مدیریت بهینه مصرف برق در اداره خود هستند، تصریح کرد: شرکت برق استان نیز نحوه مدیریت صحیح برق در همه ایام و تغییر ساعات کاری ادارات را به مردم و کارکنان دستگاه ها اطلاع دهند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ساعت کاری روز پنجشنبه را از ساعت ۶ و ۳۰ صبح تا ۱۲ و ۳۰ اعلام کرد و گفت: این تغییر ساعت اداری برای همه دستگاه های اجرایی به جز دستگاه های خدماتی مانند بیمارستان ها، مراکز درمانی، اورژانس، مراکز فعالیت ۲۴ ساعته و پزشکی قانونی است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه مجلس خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان وهابیت بیرجند مسجد آمریکا تغییر ساعت کار ادارات تغییر ساعت کاری ادارات تغییر ساعت ساعت کاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته