Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: رقابت مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 26 تا 30 خرداد در شهرستان‌های خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این دوره از رقابت‌ها در شهرستان‌های گرمه و جاجرم 26 خرداد، بجنورد و آشخانه ۲۸ خرداد، شیروان و فاروج ۲۹ خرداد و اسفراین ۳۰ خرداد برگزار می شود، زمان برگزاری مرحله استانی را شش تیر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالحی نیا با اشاره به اینکه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در ۱۵ رشته برگزار می‌شود، این رشته‌ها را حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث قرآن و تفسیر قرآن کریم برشمرد.

وی افزود: اذان، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی، مقطع‌خوانی، گروه‌خوانی، آثار دو یا چند زبانه (عربی، فارسی، انگلیسی) و انشاد انفرادی تک‌خوانی محور سایر رشته‌های این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی افزود: سه نفر برتر هر رشته در شهرستان‌ها به مرحله استانی و نفرات برتر هر رشته در مرحله استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

صالحی‌نیا، زمان برگزاری مرحله استانی را ششم تیر و به میزبانی شهرستان اسفراین و مرحله کشوری را شهریورماه و به میزبانی اصفهان اعلام کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس هیئت کشتی استان گفت: این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

عباس سروری افزود: در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می کنند.

سروری افزود: همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر  پس تایید کمیته فنی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 فینال این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر