Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بیگدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب رأی مردم حق الناس است، تاکید کرد: باید با حفظ بی طرفی مسئولان اجرایی به مردم اثبات کنیم که یک انتخابات سالم برگزار خواهیم کرد.

وی به لزوم ملاک قرار دادن قانون اشاره و تصریح کرد: نباید در رقابت‌های انتخاباتی دین خود را برای دنیای دیگران فدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی به ضرورت نقش آفرینی دهیاران در فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دهیاران امین مردم روستاها هستند و باید در مسائل روستای خود از جمله رصد تحرکات انتخاباتی جدی‌تر ورود پیدا کنند.
فرماندار خدابنده اظهار داشت: بنا به تاکید استاندار زنجان، برای همه کاندیداهای احتمالی یک فایل ایجاد می‌شود و هر نوع حرکت، صحبت و اقدام غیرقانونی در آن فایل درج، جمع‌آوری و برای تصمیم‌گیری در اختیار هیأت‌های اجرایی و نظارت قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل بازدارنده در مقابل دشمنان کشور است، افزود: همه تلاش ما این است تا با حفظ بی‌طرفی زمینه مشارکت حداکثری مردم و تحقق انتخابات سالم، قانونی و رقابتی را فراهم کنیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

۳۰۸۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی صبح پنج شنبه در آئین تجلیل از کارگزاران برگزاری انتخابات، کمیته امنیتی و هیأت نظارت بخش سعدآباد ضمن تبریک سال نو و هم زمانی آن با ماه مبارک رمضان، این ۲ واقعه را بهترین فرصت جهت تزکیه نفس و برنامه ریزی مسوؤلان جهت شکوفایی اقتصادی با توجه به اهمیت شعار مقام معظم رهبری همراه با مشارکت مردم عنوان و افزود: بخش سعدآباد دارای پتانسیل‌های فراوانی جهت توسعه است که مهمترین و اصلی ترین آن بخش کشاورزی است.

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: توجه ویژه به بهینه سازی و به روز کردن فرا آوری محصولات کشاورزی از جمله خرما توسط سرمایه گذاران و افراد صاحب سرمایه و همچنین تغییر رویکرد نخل داران خرد به منظور بهره وری حداکثری از محصولات و دیگر صنایع جانبی با حمایت دولت را یکی از اساسی‌ترین عامل شتاب اقتصادی و تقویت اقتصاد خانوارها است.

وی افزود: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها نقش بسزایی در فرهنگ سازی و هدایت کشاورزان به سمت بهینه سازی عرضه محصولات خرما، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی، بوم گردی و توسعه زیر ساخت‌های توریستی با در نظر گرفتن جغرافیا و طبیعت موجود هر روستا به عنوان پیش بران اقتصاد دارند.

وی اضافه کرد: دهیاران نباید خود را در دایره عمران، آسفالت، نظافت محصور کنند بلکه به موازات کارهای عمرانی هدایت و حمایت از مردم جهت توسعه پایدار اقتصاد در سطح خرد و کلان می‌تواند به مراتب توسعه پایدار و بهره وری مضاعف و ماندگار را به همراه داشته باشد.

فرماندار دشتستان ضمن تقدیر از بخشدار سعدآباد به عنوان نماینده عالی دولت در بخش و دیگر متولیان که توانستند اقدامات خوبی را به ویژه در بخش راه‌ها، مدارس تخریبی، بهداشت و درمان و ورزش و جوانان عملیاتی کنند، گفت: در سال جاری نیز اولویت اصلی در بخش تکمیل راه‌ها، نوسازی مدارس تخریبی، تکمیل و تجهیز مراکز بهداشت و درمان و همچنین ورزش و جوانان است.

حجت السلام شهبازی امام جمعه سعدآباد نیز اظهار داشت: ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) فرصتی معنوی جهت تزکیه نفس و دوری از گناهان است.

فرماندار دشتستان از رئیس ستاد انتخابات بخش سعدآباد، عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار، کاربران و دست اندر کاران شعب اخذ رأی، نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه پاسداران و هیأت نظارت که با هماهنگی و همکاری توانستند انتخابات سالم با امنیت کامل در سطح بخش سعدآباد برگزار کنند تقدیر کرد و به پاس مدیریت و تلاش‌های بخشدار سعدآباد در راستای بر گزاری انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ لوح تقدیر به وی اهدا کرد.

حمزه امین نژاد بخشدار سعدآباد ضمن تقدیر از همه عوامل و برگزار کنندگان انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تعامل بسیار خوب بین هیأت‌های اجرایی، نظارت، نمایندگان فرماندار و تلاش عوامل شعب اخذ رأی، نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج باعث شد که در سطح بخش سعدآباد، انتخاباتی در کمال صحت، سلامت و به دور از هر گونه تنش برگزار و نتیجه نهایی با دقت اعلام شود.

کد خبر 6064074

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • توجه به بایسته های مشارکت مردم در عرصه جهش تولید
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳