Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تاکید شریعتمداری بر طرح شفافیت، باید دید آقای وزیر درباره اتهامات دامادش در دادگاه چه نظری دارد.

به گزارش شریان نیوز،   شعار شفافیت از جمله شعار‌های مهمی است که متاسفانه با بازی رسانه‌ای برخی به حاشیه رفته است. شفافیت از جمله موارد مهمی است که اگر در کشور به خوبی در حوزه‌های مختلف مدیریتی انجام شود، بسیاری از فساد‌ها و کم کاری‌ها خود به خود حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مدیران خود را در یک اتاق شیشه‌ای ببیند که همواره با نظارت مردمی و رسانه‌ای روبرو هستند راندمان کاری آنان بالا می‌رود و تا حدود بسیار زیادی فساد‌های مختلف اداری و مدیریتی رفع می‌شود.

«محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله مدیران دولتی است که بسیار بر شعار شفافیت تاکید می‌کند، اما به قولی باید پرسید که آقای وزیر خود چه میزان به این شعاری که داده پایبند است. در این رابطه بررسی برخی از اموری که امروز به شدت مهم شده است و وزیر کار بایستی در مورد آن‌ها شفاف سازی لازم را انجام دهد می‌پردازیم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدیران استان در خصوص جوانی جمعیت باید به قوانین وضع شده در این حوزه اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: بی‌تردید کوتاهی در این زمینه به معنای ترک فعل به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مدیران باید زمینه را برای اجرایی شدن جوانی جمعیت فراهم کرده و هیچ‌گونه کوتاهی از سوی مدیران و دستگاه‌های مربوطه پذیرفته نیست، افزود: فراموش نکنیم که موضوع جوانی جمعیت مسئله بسیار مهمی بوده و همه دستگاه موظف هستند در این خصوص هر آنچه که قانون جوانی جمعیت اشاره می‌کند، به آن عمل کنند.

استاندار زنجان در ادامه بر لزوم تحقق شعار سال تاکید و با بیان اینکه در خصوص تولید باید به صورت راهبردی حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذاری‌های سیستماتیک، هدایت نقدینگی و پس‌انداز مردم به سمت تولید و … از جمله اقداماتی است که باید برای تحقق شعار سال انجام دهیم.

افشارچی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مواردی است که باید به آن بپردازیم، اظهار کرد: امروزه اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان بر کسی پوشیده نیست، از این رو یکی از برنامه‌ها باید سوق سرمایه‌های مردم به این سمت باشد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از انتظارات ما برای تحقق شعار سال، مربوط به سیستم بانکی است، اضافه کرد: علاوه بر این معتقدیم باید برنامه‌های جامعی در زمینه ارتقای بهره‌وری در استان داشته باشیم که در همین راستا بنا داریم سه مسیر بهره‌وری را در حوزه‌های صنعت، آب و کشاورزی دنبال کنیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: عملیات صادق به معنای واقعی کلمه هیمنه پوشالی و تبلیغاتی رژیم غاصب صهیونیستی را در حوزه نظامی فرو ریخت و این رژیم دیگر از این به بعد به خود اجازه هوچیگری و تبلیغات رسانه‌ای در این خصوص نخواهد داد.

فائزه موسوی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه برخی دستگاه‌ها در زمینه قانون جوانی جمعیت به جد ورود پیدا نکرده‌اند، اظهار کرد: آمار حاکی از آن است که برخی از شهرستان‌های استان و خود شهر زنجان به لحاظ فاصله زمان ازدواج تا تولد فرزند جزو مناطق بحرانی کشور به شمار می‌روند.

کد خبر 6086410

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)