Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:24:53 GMT

هوای آذربایجان غربی گرم تر می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۸۳۶

هوای آذربایجان غربی گرم تر می شود

به گزارش ایرنا، مهدی کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا اواسط هفته جاری این افزایش دما پایداری خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: از اواخر هفته جاری سامانه‌ای جدید وارد استان می‌شود که دمای منطقه را خنک‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شاهد عبور متناوب امواج ناپایدار از جو آذربایجان غربی هستیم، اظهار داشت: امروز نیز شاهد رشد ابرهای همرفتی و رگبار به همراه رعد و برق در برخی از مناطق به ویژه شمال آذربایجان غربی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته چالدران با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر آذربایجان غربی گزارش شده است، گفت: پلدشت نیز با ۳۴ درجه گرم‌ترین شهر استان بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی دمای ارومیه را طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۴ تا ۳۰ درجه بالای صفر اعلام کرد.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان‌های شمال غربی کشور در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه آن حدود ۳۴۰ میلی متر است؛ بارش‌ها در این استان از آبان ماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه می‌یابد.

۳۲۱۴/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دمای هوا هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی