Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «پیت بودجج» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در مصاحبه‌ای که قرار است امروز (یکشنبه) پخش شود، تلاش کرد موضع خود را از دیگر رقبای دموکراتش جدا کند.

وی در مصاحبه با «سی بی اس» از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ که به حمله به عراق رأی مثبت داده بود، انتقاد کرد و گفت: من فکر می‌کنم که آن رأی اشتباه بود و من دیدگاه متفاوتی در این خصوص دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودجج در ادامه تأکید کرد از زمان دانشجویی‌اش با این جنگ مخالف بوده و هنوز هم فکر می‌کند که حمله آمریکا به عراق یک ایده وحشتناک بوده است.

جو بایدن در سال ۲۰۰۲ از اقدام نظامی آمریکا علیه عراق حمایت کرده بود و به آن رأی مثبت داد.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه هم به صحبت درباره «برنی سندرز» دیگر نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا پرداخت و گفت: من قبلا یادداشتی را در تمجید از برنی سندرز نوشته بودم؛ اما هم اکنون دیدگاه متفاوتی دارم. ارزش‌هایی که ما را در حزب دموکرات جای داده است، نباید تغییر کند.

پیت بودجج یک کهنه سرباز جنگ در افغانستان بوده است. او هم اکنون شهردار ساوت بند در ایندیانای آمریکاست که از زمان ورود به رقابت‌های انتخاباتی مورد انتقاد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته است. ترامپ پیشتر بودجج را به یکی از شخصیت‌های کارتونی مجله «مد مگزین» تشبیه کرده بود. رئیس جمهور آمریکا حتی در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش نام فامیلی این نامزد دموکرات را هم به سخره گرفته است. بودجج هم تاکنون بار‌ها از سیاست‌های دونالد ترامپ در امور مختلف انتقاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ انتخابات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، تجمع خود در ویلمینگتون، کارولینای شمالی را به دلیل آب و هوای بد از جمله رعد و برق و صاعقه به تعویق انداخت.

ترامپ در فایل صوتی به حامیان خود اطلاع داد که در راه است، اما به او توصیه شد که مراسم امشب را لغو کند تا اطمینان حاصل شود که همه در امنیت هستند. 

 وی خاطرنشان کرد که به او گفته شده است که از هوادارانش بخواهد محل برگزاری تجمع برنامه ریزی شده را ترک کنند و به دنبال سرپناه باشند.

ترامپ به حاضران اطمینان داد: «خیلی سریع آن را (سخنرانی) جبران خواهیم کرد. او تاکید کرد: «ما این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد و از این اتفاق ناراحت هستیم، اما می‌خواهیم همه را ایمن نگه داریم».
این سیاستمدار در پیام خود در شبکه اجتماعی Truth Social وعده داد: من به زودی برمی گردم، کارولینای شمالی!

سخنرانی ترامپ در چارچوب رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار بود شامگاه شنبه به وقت محلی برگزار شود که در نهایت به دلیل خطر طوفان در آخرین لحظه لغو شد.

تا زمان لغو سخنرانی، صد‌ها نفر از هواداران او در محوطه باز که قرار بود ترامپ در آنجا سخنرانی کند، تجمع کرده بودند. تاریخ اجرای جدید هنوز مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد