Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:07:26 GMT

اجرای ۱۴ طرح عمرانی در دلیجان مصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۸۸۱

اجرای ۱۴ طرح عمرانی در دلیجان مصوب شد

«سیامک سلیمانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روکش آسفالت مسیر دلیجان - سلفچگان، تکمیل راه دلیجان - نراق، ساخت جاده نراق - مشهد ارهال، عملیات اجرایی چهار واحد آموزشی، تصفیه خانه آب آشامیدنی، بهبود وضعیت تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان از برکه تثبیت به لجن فعال، ساخت سالن ورزشی ۲ هزار نفری و تکمیل فرهنگسرای دلیجان از جمله این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: تکمیل و ترمیم بافت تاریخی شهر نراق، طرح آبرسانی به روستای راوه، ساخت زیرگذر شهید عباسپور، تکمیل طرح پارک جنگلی ۱۳۰ هکتاری سد ۱۵ خرداد، عملیات اجرایی خیابان امام خمینی (ره) دلیجان و ساخت تصفیه خانه فاضلاب روستاهای قالهر، راوه و خاوه از دیگر طرح‌های عمرانی مصوب امسال این شهرستان است.

فرماندار شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۳۰ طرح عمرانی بزرگ و کوچک با اعتبار ۱۰۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان اجرا شد.

سلیمانی گفت: عمده این طرح ها در فصول آموزش، ورزش، امور زیرساختی راه، آبرسانی و خدمات روستایی بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی در انجام امور عمرانی و سرمایه گذاری این شهرستان در اولویت است.

فرماندار دلیجان بیان کرد: تمرکز حلقه مدیریتی این استان بیشتر بر تکمیل طرح‌های نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالا است و امسال تلاش می شود که مردم از مزایای طرح‌های اولویت دار نیمه کاره بهره مند شوند.

شهرستان دلیجان واقع در نوار جنوبی استان مرکزی سومین کانون تولیدی و صنعتی استان مرکزی پس از اراک و ساوه است که بیشتر در زمینه تولید عایق های رطوبتی شهرت دارد.

این شهرستان دارای ۲ شهر دلیجان و نراق، بخش مرکزی و دهستان‌های دودهک، هستیجان، جاسب و جوشق است.

۶۰۱۳/‏۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امور زیربنایی عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قاسمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها باید رسالت خود در قبال مردم به درستی انجام داده و پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: دلیجان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و نیاز است با تعامل و هم‌افزایی مردم گام‌های موثرتری در راستای توسعه و بهره گیری از این پتانسیل‌ها برداشت.

فرماندار دلیجان با اشاره به ضرورت آمادگی شبانه روزی سازمان‌های مختلف و حراست از دستگاه‌های اداری و پرسنل آن گفت: چنانچه مقرر است معروف در جامعه ترویج و منکر به صفر برسد، نیازمند تلاش دستگاه‌های اجرایی است و چنانچه در این راستا با مطالعه رفتار کنیم، بسیاری از مشکلات به حداقل خواهد رسید.

قاسمی با اشاره به جامعه ۱۴ هزار نفری کارگران و وجود حدود ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرک اصناف در شهرستان دلیجان، ادامه داد: شهرک اصناف بخشی از شهرستان دلیجان است و وجود مشکلات شهرک، زیبنده این شهر نیست و انتظار است مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای رفع آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی افزود: حدود ۱۵ سال موضوع انتقال مشاغل مزاحم دستور کار قرار گرفت و اکنون ساماندهی آن بر عهده شهرک اصناف و برخی دستگاه‌های دیگر است که این مهم باید با جدیت پیگیری شود.

پارسال ۳۵۱ مورد مشاوره به کارگران دلیجان ارائه شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیجان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه سوم شهرستان از نظر استقرار صنایع در استان، اظهار کرد: در سال گذشته ۳۵۱ مورد مشاوره به کارگران شهرستان داده شد که از این تعداد ۶۱ مورد منجر به صدور دادخواست شده و مابقی به شکل صلح و سازش رفع شده است.

حسن معصومی با اشاره به حدود ۱۵۰ مورد افراد مشمول مقرری بیکاری، ادامه داد: در حوزه شناسایی اتباع بیگانه ۱۵ مورد گشت شناسایی مشترک با حضور دستگاه‌های مسئول و نمایندگان آنها انجام شد.

کد خبر 6081141

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اجرای طرح‌های عمرانی در بخش حتی لالی
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله