Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سابق شورای فنی کشتی آزاد گفت: اگر وزارت ورزش امروز در برگزاری انتخابات تعلل می‌کند، باید خودش پاسخگوی نتایج المپیک باشد و کادرفنی تیم ملی و کشتی‌گیران آن زمان مقصر نشوند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

مجید خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تعلل وزارت ورزش در بحث برگزاری انتخابات کشتی اظهار داشت: متاسفانه وزارت ورزش با قصد و نیت دخالت بر انتخابات و با هدف به کرسی نشاندن فرد مورد نظرش، این شرایط را ایجاد کرده، غافل از اینکه کشتی فرصت‌ها را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این فرصت‌هایی که از دست می‌دهیم امروز خیلی به چشم نیاید، اما در روز المپیک، زمانی که سکوهای المپیک را خالی از کشتی‌گیران ایرانی می‌بینیم آثار این تعلل را خواهیم دید.

وی ادامه داد: آن وقت است که مردم باید نظاره‌گر سکوهایی باشند که کشتی‌گیران ما جایی در آن ندارند، در حالیکه کسب مدال المپیک شور و شعف اجتماعی را در پی دارد. وقتی این اتفاق رخ دهد دیگر صحبتی از یک سال گذشته که چه به روز کشتی آمده، نمی‌شود و همه کاسه و کوزه‌ها بر سر کادرفنی و کشتی‌گیر شکسته می‌شود. ما فرصت زیادی را از دست دادیم، امروز هم دیر است و المپیک سختی پیش روی‌مان قرار دارد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2002 تهران خاطرنشان کرد: اینکه هر کدام از گزینه‌ها از سوی وزارت ورزش به بهانه‌های مختلف از دور خارج شوند تا به گزینه مورد نظر برسیم، کشتی ما لطمه خواهد خورد. بگذاریم کشتی مثل چند سال گذشته‌اش که توسط اهالی کشتی اداره شد، باز هم با گوش‌شکسته‌ها اداره شود و آرامش را با سیاسی‌بازی از این رشته نگیریم. سیاسی بازی با کشتی پشیمانی به همراه خواهد داشت. اگر وزارت ورزش امروز در برگزاری انتخابات تعلل می‌کند، باید خودش پاسخگوی نتایج المپیک باشد و کادرفنی تیم ملی و کشتی‌گیران آن زمان مقصر نشوند.

خدایی تاکید کرد: کشتی ناپدری نمی‌خواهد. باید اجازه دهیم این فدراسیون توسط اهالی‌اش اداره شود.

واکنش سرپرست دبیری فدراسیون کشتی به حضور اعضای تیم جوانان در تمرین با وانتانتظار به سر رسید؛ تایید صلاحیت‌های تعدادی از کاندیداهای کشتی مشخص شد

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد کشتی کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد کشتی کشتی ایران وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد کشتی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم

علیرضا مُهمدی می‌گوید شاید مربیان بعد از آنکه در تایم اول ۲ بر صفر از حریف ازبکش عقب افتاد، به او برای جبران نتیجه اطمینان نداشتند، اما خودش باور داشت که در خاک امتیاز خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از کسب آخرین سهمیه المپیک پاریس از سوی علیرضا مُهمدی، طالب نعمت‌پور مربی تیم ملی فرنگی ضمن تبریک به خانواده کشتی و مردم بابت تکمیل سهمیه‌ها، گفت: علیرضا کشتی سخت و سنگینی با حریف ازبک داشت که عنوان‌دار جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی اخیر بود. او یکی از تاپ لِول‌های این وزن است، اما علیرضا مُهمدی هم در یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و امروز هم توانست به سهمیه المپیک برسد. امیدواریم این روند خوب تا المپیک حفظ شده و او یکی از افتخارآفرینان کشتی ما در پاریس باشد.

در ادامه مُهمدی نیز درباره حریف فینالش اظهار داشت: خدا را شکر تاکتیکی را که با آقا طالب (نعمت‌پور)  کار کرده بودیم، اجرا کردم. مربیان زیاد اطمینان نداشتند که بتوانم در وقت دوم امتیاز از دست داده را جبران کنم، اما خودم اعتمادبه‌نفس لازم را داشتم و مطمئن بودم که می‌توانم در تایم دوم نتیجه را جبران کنم. این سهمیه را به مردم ایران و مردم خوب ایذه‌ تقدیم می‌کنم.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی فرنگی هم در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در کمتر از 100 روز آینده تیم ملی به آمادگی لازم جهت شرکت در المپیک برسد.

او همچنین ضمن تقدیم این نتیجه به مردم، از فدراسیون کشتی بابت امکاناتی که در اختیار تیم‌های ملی قرار داده است، تشکر کرد و گفت: از همه همکارانم و مربیان سازنده که در این افتخار سهیم بودند سپاسگزارم و امیدوارم در المپیک شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران
  • کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • کاویانی نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد