Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@04:25:44 GMT

آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۳۰۲۲

مهلت ثبت نام بیست و یکمین دوره از عتبات ویژه دانشگاهیان سراسر کشور که از ۱۸ خرداد در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.irآغاز شده، فردا دوشنبه ۲۷ خردادماه پایان می‌یابد. ناطقان: این ثبت نام شامل دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، دانشگاه‌های علمی –کاربردی، دانشگاه‌های نظامی و … در سراسر کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ اساتید دانشگاه‌ها، دختران مجرد، پسران دانشجو، متأهلین و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، متقاضیان تا فردا ۲۷ خردادماه برای ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان فرصت دارند. علاقمندان در فرصت باقیمانده برای ثبت نام اقدام و نام نویسی را به لحظات آخر موکول ننمایند.

حجت السلام مرتضی مطهری پور پیش از این در نشستی خبری اظهار کرد: با توجه به کثرت مشتاقان زیارت، ۳۰ خرداد قرعه کشی بین ثبت نام کنندگان انجام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی اعزام دانشگاهیان به عتبات از ۲۷ تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: امسال دانشجویان با شرایط خاص و ویژه ای مواجه هستند. در زمان تعطیلات تابستان به سر می‌برند و فرصت خوبی برای این سفر است و مناسبت‌های ویژه ای در طول تابستان وجود دارد که می‌توان به روز عید غدیر، روز عرفه، ماه محرم و تاسوعا و عاشورا اشاره کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برای اعزام دانشگاهیان به عتبات ۳۵۰ کاروان برنامه ریزی شده است و زمینه سفر ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان فراهم شده است. به طوری که ۲۶۸ کاروان به صورت هوایی و ۸۲ کاروان به صورت زمینی اعزام خواهند شد.

مطهری پور با بیان اینکه دانشجویان دختر از ۲۷ تیرماه تا اول شهریورماه و دانشجویان پسر از اول شهریورماه تا ۱۵ مهرماه اعزام می‌شوند، افزود: حدود ۳۰ میلیون ریال برای سفرهای هوایی و ۱۵ میلیون ریال برای سفرهای زمینی به دانشجویان توسط یکی از بانک‌ها وام ارائه می‌شود و برای دانشجویان پسر مشمول نیز با سازمان نظام وظیفه و اداره گذرنامه هماهنگی به عمل آمده تا مجوز خروج این دانشجویان اخذ شود. در این راستا سال گذشته ۲ هزار مجوز خروج برای دانشجویان مشمول برای سفر به عتبات اخذ شد که امسال نیز همین حدود خواهد بود. منبع: ایسنا برچسب ها: عتبات دانشگاهیان ، ثبت نام ، مهلت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عتبات دانشگاهیان ثبت نام مهلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در حمایت از وعده صادق تجمع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان بعد از ظهر یکشنبه در حمایت از وعده صادق تجمع کردند. این تجمع که همراه با پذیرایی و پخش شیرینی همراه بود روبروی مسجد حضرت فاطمه الزهرا بعد از نماز ظهر و عصر برگزار شد.

کد خبر 6078030

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان قم از عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران علیه اسرائیل
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد
  • برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس
  • دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در حمایت از وعده صادق تجمع کردند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف و امیرکبیر در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به صهیونیست‌ها +تصاویر