Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: به هواداران ارومیه‌ای تبریک می‌گویم که این چنین ایران را حمایت کردند.
به گزارش ایسنا، هینن پس از باخت سه بر دو مقابل ایران گفت: شما می‌دانید نزدیک‌ترین کافی شاپ اینجا کجاست؟ چون به معروف قول دادم در صورت باخت او را به یک قهوه دعوت کنم و الان باید به قولم عمل کنم.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی زیبایی بود، با تمام توان بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به این هواداران که یکی از عوامل باخت ما بودند افتخار کنید. از همه تماشاگران تشکر می‌کنم که برای تماشای والیبال آمدند و تیم خود را تشویق کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان افزود: تیم شما مستحق برد بود، اگر در بین بازی با معروف و ایگور بحث کلامی داشتیم فقط برای داخل بازی بود، برای اینکه یک والیبال زیبا تماشا کنیم اما در خارج از زمین کاملاً با یکدیگر دوست هستیم و هر دو از دوستان خوب من به شمار می‌روند.
وی در مورد نتایج لهستان و انتقادات رسانه‌های لهستانی گفت: در قهرمانی جهان رسانه‌های لهستانی کفته بودند اگر ما قهرمان نشویم من را به آتش خواهند کشید. من از ۹۹ درصد کسانی که از من انتقاد می‌کنند باروی باز استقبال می‌کنم چون باعث پیشرفت من هستند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تیم ملی زمین قهوه لهستان والیبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، فریبا صادقی، سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر با حکم سیدمیلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال به عنوان مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال زنان اعزامی به رویداد‌های سال ۲۰۲۴ منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید