Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی شنبه شب در جلسه تکریم و معارفه بخشدار بندرریگ افزود: با توجه به شعار مقاومت اگر در داخل جناح ه، احزاب، گروه‌های مختلف، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ومسئولان قوه قضائیه با همدیگر نتوانند در زمینه اشتراکات و نقاط قوت کشور و عوامل و مسائل تقویت در برون رفت مشکلات صحبت کنند، یقین بدانید که مقاومت در قالب حرف و شعار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گفت وگو به عنوان حلقه مفقوده بین جریان‌های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد و از این جهت در سطوح مختلف از سطح محلی تا ملی گرفته باید این کار را در خود تمرین و فضا را در همه حوزه‌های مختلف باز کنیم.

دهدشتی ادامه داد: باتوجه به اینکه در شرایط بسیار سختی قرار داریم و بار این سختی بر دوش مردم خواهد بود باید تک تک ما در مسئولیتی که داریم با همت، غیرت، شجاعت و وقت و انرژی بیشتر از این وضعیت رهایی یابیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهراظهارداشت: باتوجه به اینکه نگاه مجموعه مدیریتی استان مبتنی بر همین محور است در سالی که رونق تولید نام گذاری شده باید موانع تولید را در بخش‌های مختلف رفع کنیم.

وی افزود: شهرستان گناوه از جمله بخش ریگ دارای ظرفیت‌های زیادی است و امید داریم با قابلیت نیروی انسانی که در آن وجود دارد با مساعدت همه گروه‌ها و افراد و جناح‌های مختلف به سمت و سویی برویم که هم موانع تولید را در بخش‌های مختلف برطرف و هم ظرفیت‌های موجود را به منصه ظهور برسانیم و بارور کنیم.

وی با اشاره انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در اسفندماه شاهد انتخابات باشکوهی در سطح شهرستان گناوه با حضور حداکثری مردم باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر اظهارکرد: فرمانداران فعالیت داوطلبان احتمالی نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در این استان رصد و اجازه ندهد فضای توهین و تخریب نسبت به یکدیگر در سطوح مختلف نشر پیدا کند.

وی گفت: درصورتیکه داوطلبان احتمالی تبلیغات زودهنگام کردند و فضای توهین و تخریب بوجود آمد رصد و مستندسازی شود و در بررسی صلاحیت‌ها در ایامی که پیشرو است در هیأت اجرایی مدنظر قرار داده شود.

با تقدیر از زحمات بخشدار سابق ریگ که منشأ خدمات فراوانی در این بخش بوده افزود: از بخشدار جدید ریگ انتظار است که با یک برنامه ریزی مدون در زمینه رشد و توسعه این بخش در همه عرصه‌ها و خدمات شایسته به مردم گام‌های مؤثری بردارد.

دراین نشست از زحمات چندین ساله مسعود شیرافکن بخشدار سابق ریگ تقدیر و تجلیل و محمدحسین بازویی به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اندیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است، گفت: این نهاد الهی از بدو تأسیس تاکنون از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به نقش استراتژیکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه تصریح کرد: سپاه از زوایای مختلفی همچون دفاعی، عمرانی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی و غیره نقش بسیار مؤثری را تاکنون در کشور و بیرون از مرزها به ارمغان آورده است.

وی در پایان اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از دوران ۸ سال دفاع مقدس در عرصه‌های متعددی سبب سربلندی، افتخار و قدرت امت اسلامی و یکی از مؤلفه‌های اقتدار بین‌المللی در کشور شد.

کد خبر 6084563

دیگر خبرها

  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • گزارش زبان معیار و این بار، ایران اکسپو
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • انس عمومی با ادبیات کهن پارسی؛ یکی از مسیر‌های حفظ حافظه‌ی فرهنگی جامعه
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • فیلم/ تظاهرات گسترده در شهر بارسلون برای همبستگی با غزه
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی