Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنرانی چند دقیقه‌ای آقای فرماندار در خصوص هر موضوعی بود به غیر از عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر در فریدونکنار! به گزارش بلاغ، در نماز جمعه دو روز قبل فریدونکنار برخلاف رویه عمومی مصلا، در بین خطبه‌ها زمانی برای ارا‌ئه گزارش نصیری فرماندار و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان تعیین شد تا گزارشی در خصوص این حوزه مهم و عملکرد این ستاد ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اما برخلاف توقع نمازگزاران، سخنرانی چند دقیقه‌ای آقای فرماندار در خصوص هر موضوعی بود به غیر از عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر در فریدونکنار!
 
به طور مشخص، مطالب آقای فرماندار در سه حوزه بیان شد:
 
۱-چگونه یک ماده مخدری به نام تریاک بعدها توسط علم شیمی و خباثت دشمنان به  ۸۰۰ ماده مخدر فرعی و خطرناک تبدیل شد!
 
۲- در سطح کشور چه اقدامات کلی برای مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته و تا به حال چند شهید و جانباز در این خصوص داده شده!
 
۳- ارائه توصیه‌های کلی و تکراری و چندکلمه‌ای در خصوص چگونگی مواجهه با این تهدید که باید مدنظر مردم ‌و مسئولین باشد، که اگر از نوجوانان حاضر در نماز جمعه هم‌ دراین مورد پرسش می‌شد یحتمل با اختلاف ناچیزی، همان مواردی را اشاره می‌کردند که شخص رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان عنوان کردند!
 
به طور کلی در گزارش عملکرد آقای فرماندار هرچیزی به چشم می‌خورد الا “گزارش عملکرد” که این امر موجب شد تا نمازگزاران با زمزمه‌های خود نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند!
 
درمجموع آن چیزی که از مطالب سخنران و جملات نقادانه نمازگزاران درخصوص محتوای مطالب ارائه شده در بین نماز برمی‌آمد حکایت از آن داشت که دست مسئول و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر فریدونکنار در این حوزه خالی ‌بود و این را می‌شد از غیرمرتبط بودن محتوای سخنرانی آقای فرماندار به گزارش مورد توقع، برداشت کرد.
 
در پایان باید گفت؛ اگر واقعا عملکرد این ستاد به میزان ضعیف بودن گزارش ارائه شده است، خود این مسئله باید مورد مطالبه  جدی مردم شهرستان نسبت به مسئولین و متولیان مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی، اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی هر 2 متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان 551 گرم تریاک، 260 عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزیع مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر 2 خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران