Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزیکن سابق تیم ملی والیبال ایران با انتقاد از نحوه بلیت‌فروشی گفت: نحوه بلیت‌فروشی به ضعف هیئت والیبال آذربایجان غربی برمی‌گردد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مجید ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، در پاسخ به سئوالی در مورد برگز‌اری لیگ ملت‌های والیبال 2019 در ارومیه اظهار داشت: برگزاری چنین تورنمنت‌هایی از هر لحاظ برای هر منطقه و شهری منشا خیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نکات مثبت این مسابقات می‌توان به افزایش هماهنگی بین مسئولان و پای کار آمدن مسئولان اشاره کرد؛ میزبانی از این رویدادها در نوع خود سبب شکوفایی والیبال شهرمان می‌شود و به نوبه خود سبب جلب شدن توجه بیش از پیش خانواده‌ها و جوانان به سمت ورزش به ویژه والیبال می‌شود.

لیگ ملت‌های والیبال ـ ارومیه‌| جدال برای صدرنشینی/جهنم غدیر ارومیه در انتظار روس‌هالیگ ملت‌های والیبال ـ ارومیه| دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان به روایت تصویرلیگ ملت‌های والیبال ـ ارومیه‌| پوریا یلی: جو سنگین سالن برد ایران مقابل لهستان را به ارمغان آورد

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: شور و شوق ایجاد شده در بین والیبالی‌های ارومیه در طول این مسابقات سبب می‌شود تا نارضایتی‌ها از عملکرد والیبال و مسئولان مربوطه در چند سال گذشته تا حدودی فروکش کند و آینده خوبی را برای والیبال ارومیه متصور شد.

وی با انتقاد از نحوه بلیت‌فروشی تصریح کرد: مشکلات در این مورد سبب اعتراض فدراسیون هم دشه بود ولی چنین موضعی برای بار نخست در ارومیه اجرایی می‌شود که بروز چنین مشکلاتی نیز دور از انتظار نباید باشد.

ساداتی تأکید کرد: ناهماهنگی‌ها بیشتر به ضعف هیئت والیبال آذربایجان غربی برمی‌گردد چرا که بیش از 6 ماه از بلاتصدی ماندن این هیئت می‌گذرد.

انتهای پیام/ش

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی