Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@08:52:54 GMT

ویدئو / تمرین تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۳۲۷۲

ویدئو / تمرین تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان

جام جهانی بسکتبال سه‌نفره زنان از ۲۸ خرداد تا ۲ تیر در آمستردام هلند برگزار می‌شود و تیم ایران نیز برای دومین‌بار در این مسابقات شرکت می‌کند. سعیده علی، شادی عبدالوند، دلارام وکیلی و کیمیا یزدیان طهرانی چهار بازیکن ایران هستند که با سرمربیگری «نیکا بیک لیک لی» به جام جهانی اعزام می‌شوند. این ویدئو گوشه‌هایی از آخرین تمرینات تیم ملی بسکتبال سه‌نفره زنان ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت 16 MB

عکاس و تصویربردار: کیمیا نیک / ‏‬ تدوینگر: آرام توکلی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانوان بسکتبال بانوان بسکتبال سه نفره بسكتبال تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان تيم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل

شیخ علی‌الخطیب ضمن بازدید از جامعه‌الزهرا (س) در دیدار مدیر و مسئولان این موسسه علمی، گفت: غرب همانگونه که در مسیر استعمار کشور‌ها و ملت‌ها گام برمی دارد، تلاش مضاعفی در تسلط بر افکار داشته و در این زمینه، روی زنان برنامه‌ریزی جدی دارد.

نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان عنوان کرد: هدف غرب از آزادی‌های ظاهری که برای زنان ایجاد کرده یا شعار آن را سر می‌دهد به بند کشیدن زنان و استفاده ابزاری از آنهاست.

او ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل این رویکرد غرب، کوشیده‌اند زنان را مسلح به سلاح فکر و بصیرت کنند تا بتوانند در مقابل سلطه گری غرب ایستادگی نمایند.

شیخ علب‌الخطیب بیان کرد: کارکرد این نگاه فرهنگی و دینی نسبت به زنان به مراتب بیشتر از موشک و پهباد است، چراکه این بانوان تربیت‌کنندگان نسلی مقاوم و استکبارستیز هستند.

نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان  خواستار ارتباط دانشکده مطالعات علوم اسلامی بیروت با جامعه الزهرا (س) شد که در این زمینه مقرر گردید نمایندگانی از هر ۲ مرکز معرفی و زمینه‌های امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی فراهم شود.

مدیر جامعه الزهرا (س) نیز در این دیدار ضمن حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم تروریستی اسراییل، گفت: جامعه الزهرا (س) در شرایطی با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد که التهاب و کشمکش‌های جامعه پس از انقلاب در اوج خود بود و این نشان از دوراندیشی و ژرف‌نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تاثیر بانوان در حرکت‌های اجتماعی و سیاسی است.

سیده زهره برقعی افزود: بررسی دیدگاه‌های امام موسی صدر هم نشان می‌دهد ایشان چنین دغدغه و نگاه ویژه به بانوان را داشته است.

او با اشاره به این‌که جامعه‌الزهرا (س) یک موسسه بین‌المللی علمی آموزشی ویژه بانوان است که از بیش از ۸۰ کشور جهان دانش آموخته و طلبه در حال تحصیل دارد، گفت: جامعه‌الزهرا (س) شامل زنجیره‌ای معنادار از مهدکودک تا سطوح عالی حوزوی و دانشگاهی است که هدف آن تربیت بانوان طراز انقلاب اسلامی و فاضله است.

مدیر جامعه الزهرا (س) در ادامه با اشاره به این‌که قرآن کریم برای معرفی الگو به مومنین از زنان مثال می‌زند که خود دارای پیام است، افزود: معرفی حضرت آسیه و حضرت مریم به‌عنوان الگو در قرآن مجید که مورد احترام در ۲ دین یهود و مسیحیت هستند، این ظرفیت را ایجاد کرده که حتی بتوانیم در مورد وحدت در ادیان ابراهیمی هم بحث و گفتگو کنیم.

برقعی در پایان از تلاش‌های نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در راستای گفتمان وحدت بین مسلمانان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این نشست شیخ علی‌الخطیب از مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا (س) بازدید کرد و با فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری طلاب آشنا شد.

همچنین شیخ علی‌الخطیب نائب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان روز گذشته با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نقش و اهمیت بانوان در سینمای ایران
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • این دو ایرلاین خارجی پرواز خود به ایران را لغو کردند + ویدئو
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • (ویدئو) واکنش ساکنین غزه به حملات ایران به اسرائیل
  • بانوان ایران از کسب سهمیه المپیک در تپانچه ۱۰ متر بازماندند
  • ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • تیراندازی انتخابی المپیک| ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • (ویدئو) تمرین سگ ماه‌نورد ناسا