Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکیت خراسان‌شمالی گفت: فدراسیون اسکیت یکی از فدراسیون‌های جوان وزارت ورزش و جوانان بوده و جوانان حاضر در این فدراسیون آینده‌سازان ایران اسلامی است.

رضایی با اشاره به موفقیت‌های کسب‌شده توسط هیئت اسکیت استان خراسان شمالی افزود: کسب رتبه یازدهم در المپیاد استعدادیابی برای خراسان شمالی که از نبود زیرساخت‌های مناسب رنج می‌برد عملکرد بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فدراسیون اسکیت گفت: اعضای هیئت اسکیت استان خراسان شمالی باید تمام سعی خود را بکنند در آینده یک یا دو نماینده از استان در تیم ملی وجود داشته باشد.
گفتنی است مجید صابری راد به مدت ۴ سال به‌عنوان رئیس هیئت اسکیت خراسان‌شمالی انتخاب شد.

انتهای پیام / م

حضور دو اسکیت‌باز خراسان‌شمالی در تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد