Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور صربستان از همتای آمریکایی خود خواست تا کوزو را برای بازگشت به مذاکرات در بحبوحه یک بن‌بست چندین ماهه، تحت فشار بگذارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری راشا تودی، مذاکرات میان صربستان و کوزوو که با میانجگری اتحادیه اروپا برگزار می‌شد، از اواخر سال گذشته هنگامی که کوزو یک مالیات 100 درصدی بر کالاهای وارده از صربستان اعمال کرد، به حالت تعلیق درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر ووجیچ، رییس جمهور صربستان در نامه تبریک تولد به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا نوشت: من اقدامات "شجاعانه" رییس جمهور آمریکا را که بعضا منجر به یک رویکرد غیرمنتظره برای حل مشکلات می‌شود، دنبال کرده‌ام.

وی افزود: به همین خاطر از ترامپ می‌خواهم کوزوو را برای رفع این مالیات‌ها تحت فشار بگذارد تا مذاکرات درخصوص یافتن یک راه‌حل مصالحه‌آمیز از سر گرفته شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • نامه‌های مردم استان سمنان به رییس جمهور
  • دیدار مردمی رییس جمهور با مردم دامغان آغاز شد
  • فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت