Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:40:28 GMT

حمله به نفتکش‌های ژاپن مشکوک است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۳۳۹۹

حمله به نفتکش‌های ژاپن مشکوک است

سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار نخست وزیر ژاپن و مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ضمن پذیرش آبه شینزو نخست وزیر ژاپن به صراحت اعلام کردند که من پیامی برای آمریکایی‌ها ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بازتاب این دیدار در فضای رسانه‌های داخلی و خارجی به خوبی مشاهده شد، ادامه داد: بازتاب این دیدار راهبرد دشمن را برای مذاکره ذیل راهبرد فشار و تهدید خنثی می‌کند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه تهدید نظامی بی فایده است، یادآور شد: مقاومت ایران اسلامی دشمن را واردار به التماس برای مذاکره و تلاش برای پیدا کردن واسطه و میانجی کرده است.

وی با بیان اینکه حمله به نفتکش‌های ژاپن مشکوک است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها قبل از این حادثه مشکوک با تحریم پتروشیمی، به دنبال بهم زدن این دیدار و نتایج آن بودند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه تحریم‌های پتروشیمی با سفر نخست وزیر ژاپن به ایران مغایرت دارد، افزود: ابعاد این حادثه مشکوک باید به سرعت روشن شود و این دیدار در مبادلات تجاری، اقتصادی و سیاسی دوطرف تاثیر زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سنایی راد نفتکش ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد

تیم ملی فوتبال ژاپن با حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی بزرگ این مسابقات را رقم زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، تیم‌ملی ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان از صعود به مرحله حذفی بازماند و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم‌ملی فوتسال ژاپن که عنوان قهرمان دوره گذشته جام ملت‌ها را در اختیار دارد و رقیب اصلی ایران برای قهرمانی به حساب می‌آید خیلی زود از دور مسابقات حذف شد تا شانس شاگردان شمسایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیشتر از پیش شود.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز بطور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک - یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌ها را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ - ۵ به پایان رسید.



شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد

با توجه به نتیجه بازی‌های امروز تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی شدند تا به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعدی شوند. ژاپن نیز با چهار و و کره جنوبی با یک امتیاز حذف شدند.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد