Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:40:45 GMT

مددجوی البرزی راهی المپیک شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۳۵۴۱

مددجوی البرزی راهی المپیک شد

این جوان ورزشکار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال‌ها پیش پدرم خانه را ترک کرد و من که پسری شش‌ساله بودم به همراه مادر و برادر پنج‌ساله‌ام تنها گذاشت. مادرم برای تأمین هزینه زندگی در خانه‌های مردم کار می‌کرد ولی از عهده مخارج زندگی برنمی‌آمد که پس از مدتی تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتیم و وضع بهتری پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلم ورزش مدرسه که به استعداد ورزشی‌ام پی برده بود به مادرم توصیه کرد مرا در یک باشگاه ورزشی ثبت‌نام کند. مادرم توان پرداخت هزینه باشگاه را نداشت و من برای اینکه بتوانم به باشگاه بروم بعدازظهرها به میدان میوه و تره‌بار می‌رفتم و سبد خرید مردم را تا ماشین آنها حمل می‌کردم، پس از مدتی با پس‌انداز پول‌هایم در باشگاه ثبت‌نام کردم.

جوان ورزشکار البرزی گفت: من و برادرم برای مشارکت در تأمین مخارج زندگی و تحصیل کار می‌کردیم و البته من نیز فعالیت ورزشی خود را در باشگاه انجام می‌دادم، پس از مدتی با حمایت کمیته امداد در رشته عمران دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم و مقطع کاردانی را با موفقیت به اتمام رساندم، اکنون نیز در همین رشته و در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستم و بخشی از شهریه‌ام را نیز کمیته امداد پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: من علاوه بر کار و تحصیل توانستم در رشته پرتاب نیزه پیشرفت کنم و به موفقیت برسم و با کسب چندین مقام قهرمانی استانی پس از عضویت دریکی از باشگاه‌های لیگ برتر ایران موفق شدم مقام چهارم را به دست آورم.

این مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز خاطرنشان کرد: اکنون فرصتی برایم فراهم‌شده که بتوانم با تمرین زیاد با نفراتی که برای انتخابی المپیک آماده می‌شوند مسابقه بدهم و اگر خدا بخواهد راهی المپیک بشوم.

۸۰۲۹/‏‬ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهمیه المپیک مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۹۶۵۰ نیکوکار البرزی به عنوان حامی طرح ایتام و محسنین در ماه رمضان به طرح اکرام پیوستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، رضا البرزی صبح امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۹ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که حمایت بیش از ۸۰۰۰ فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفتند.

وی افزود: در این طرح یک حامی می‌تواند حمایت یک یا چند فرزند را بر عهده بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی نداریم، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۱ هزار حامی حمایت ۱۷۲۰ یتیم و ۶۳۱۰ فرزند محسنین را بر عهده دارند.

البرزی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به طور میانگین ماهانه برای فرزندان اکرام یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۸۰۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب و توسط خود حامیان به طور مستقیم به حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

وی گفت: مردم استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

کد خبر 744699

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • پیوستن بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام