Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره حسنخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در اراک نزدیک به ۴۰ نفر از بانوان در رشته قایقرانی مشغول به تمرین هستند، اظهار داشت: نزدیک به دو سال است در اراک امکان تمرین در این رشته برای بانوان قایقران وجود ندارد، زیرا فاقد جایگاه مناسب تمرین بودیم و بانوان ورزشکار در دریاچه آلومینیوم تمرین می‌کردند که حدود یک ماه نیز از تعطیلی این دریاچه برای تمرین قایقرانان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیأت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی افزود: هر بار با تغییر مدیریت شرکت آلومینیوم سازی اراک، فرصت تمرین در این دریاچه برای قایقرانان به تعویق می‌افتد تا زمانی که مجدداً اجازه ورود به دریاچه را برای تمرین پیدا کنند. در نشست اخیر معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با هیأت‌های ورزشی استان قرار شد این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

حسنخانی گفت: با صحبت‌های به عمل آمده درصدد هستیم تا پیدا کردن محل مناسب تمرین، با آماده ساختن فضای مناسب و تجهیزات، امکان تمرین قایقرانان را به مدت دو روز در هفته در سد کشه واقع در جاده فراهان طی یک ماه آینده فراهم کنیم.

هر بار با تغییر مدیریت شرکت آلومینیوم اراک، فرصت تمرین در این دریاچه برای قایقرانان به تعویق می‌افتد تا زمانی که مجدداً اجازه ورود به دریاچه را برای تمرین پیدا کنند؛ در نشست اخیر معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با هیأت‌های ورزشی مقرر شد این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد وی اظهار کرد: در حال حاضر از قایقرانان استان خانم‌ها آمنه شیرزادی در رده سنی بزرگسالان، ملیکا برون و نرگس فراهانی در رده سنی جوانان در رشته کانوپولو برای حضور در اردوی تیم ملی بازی‌های آسیایی که در مرداد ماه برگزار می‌شود، دعوت به عمل آمده است.

نایب رئیس هیأت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی گفت: نرگس فراهانی بانوی قایقران استان نیز در بازی‌های اسلالوم قهرمانی کشور رده جوانان حضور پیدا می‌کند. همچنین رشته کایاک و دراگون بوت نیز در شهرستان ساوه فعال است.

حسنخانی بیان کرد: بیشتر تجهیزات قایقرانی استان در شهرستان ساوه به کار گرفته شده است و نزدیک به ۳۵ نفر از بانوان در رشته‌های دراگون بوت و کایاک مشغول فعالیتند و به زودی رشته اسلالوم نیز در این شهرستان فعال می‌شود.

نایب رئیس هیأت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی اظهار کرد: اولین مدرسه قایقرانی استان مرکزی در شهرستان ساوه اردیبهشت ماه افتتاح شد.

حسنخانی افزود: در شهر اراک نزدیک به ۱۶ نفر در رشته کانوپولو و اسلالوم فعالیت می‌کنند و در شهرستان خمین نیز قایق و تجهیزات لازم برای این رشته فراهم شده است.

نایب رئیس هیأت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی در خصوص مشکلات این هیأت ورزشی خاطر نشان کرد: تجهیزات این رشته در استان بسیار کم است به طوری که تعداد کمی از قایق‌های کانوپولو سالم است اما، قایق‌های کایاک به اندازه کافی وجود دارد و امیدواریم که بتوان تمهیداتی برای تأمین تجهیزات این رشته اندیشید.

حسنخانی بیان کرد: ۹ سال پیش در اراک دوره مربیگری کانوپولو برگزار شد و تعدادی از بانوان موفق به دریافت مدرک آن شدند. امسال نیز دوره مربیگری کایاک در شهرستان ساوه طی مرداد ماه یا شهریور ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 4641762

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش ورزش استان مرکزی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقرانی اصفهانی‌ها دور سی و سه پل با آهنگ معین

بازدید 16 ویدیویی از حال و هوای سی و سه پل اصفهان‌ در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که نشان می‌دهد قایق‌هایی تفریحی که به گل نشسته بودند، پس از باز شدن آب زاینده‌رود روی آب شناور شده و مردم در حال قایقرانی روی زاینده رود و اطراف سی و سه پل هستند و با هم آهنگ معین را می‌خوانند. این ویدیوی متفاوت را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • قایقرانی اصفهانی‌ها دور سی و سه پل با آهنگ معین
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران