Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -وکیل خانواده علیرضا شیرمحمدعلی تأکید کرد: مادر موکلم از رئیس جدید قوه قضائیه درخواست دارد تا نگذارد خون فرزندش پایمال شود.


 محمدهادی عرفانیان کاسب  درباره رسیدگی به پرونده قتل علیرضا شیرمحمدعلی گفت: علیرضا پرونده‌ای با ۳ عنوان اتهامی از قبیل توهین به مقدسات، توهین به مسئولان رده بالای نظام و تبلیغ علیه نظام داشت که در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، آقای قاضی مقیسه برای ایشان حکم ۸ سال زندان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری ادامه داد: من نتوانستم با موکلم ملاقاتی در زندان داشته باشم، زمان دادگاه تجدیدنظر موکلم هم ۱۸ تیرماه تعیین شد.

 وی ادامه داد: زمانی که اردیبهشت ماه وقت رسیدگی مجدد تعیین شد، به شعبه تجدیدنظر مراجعه کردم خوشبختانه قضات با وکالت من موافقت کردند.

عرفانیان‌کاسب خاطرنشان کرد: پرونده را مطالعه نکرده بودم، شعبه در این مورد بسیار با من همکاری کرد و وقت را هم بر اساس استمهال من برای تجدیدنظر در تاریخ ۱۸/ ۴ /۹۸ تعیین کردند.

وکیل شیرمحمدعلی یادآور شد: علیرضا اعتصاب غذا کرده بود تا او را به زندان اوین منتقل کنند به گفته مادرش در تماس‌هایی که با او داشته تلفن قطع می‌شده و در زندان رفتار خوبی با وی نداشتند.

وی تاکید کرد: گویا علیرضا با آن دو فردی که او را به قتل رساندند بسیار خوب بوده و با آنها صحبت می‌کرده و ارتباط داشته است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: سوال اینجاست که چطور آن شب درب سلول باز بوده و آن دو فرد دست به چنین اقدامی زده‌اند.

وی تصریح کرد: فرض کنید درگیری هم صورت گرفته در این درگیری‌ها طرف متوجه نیست و با چاقو یا تیری ۲ الی۳ ضربه وارد می‌کنند. اما در درگیری آن شب بیش از ۳۰ ضربه زده شده که چند مورد آن به طرف شاهرگ و یک ضربه شدید به قلب زده شده به طوری که گوشت آن قسمت درآورده شده است تمامی این موارد از لحاظ حقوقی برای ما ابهام دارد.

 عرفانیان‌کاسب خاطرنشان کرد: رئیس زندان، افسر نگهبان و سایر مسئولان زندان در این خصوص باید  پاسخگو باشند.

 وی در خاتمه گفت: مادر علیرضا از آقای حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی می‌خواهد که خون فرزندش و کسانی که سرنوشتی مانند وی دارند پایمال نشود و کسانی که در این قضیه قصور داشته‌اند مشخص شوند و همچنین اصل تفکیک زندان هم اجرایی شود.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)

درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)

دیگر خبرها

  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم
  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا
  • درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • از ماجرای گم شدن المیرا تا پیدا شدن یک جسد سوخته / درخواست خانواده نازگل از رئیس قوه قضائیه
  • ماتیاس دلیخت: بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ؟ من رابطه خوبی با او دارم
  • حکم اعدام یک زندانی دیگر در آمریکا اجرا شد
  • علیرضا جهانبخش: پایان بازی با آژاکس لحظه باشکوهی بود