Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حمید برازش روز یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی ساختمان اداری تبلیغاتی باشت اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اجرای طرح‌هایی مانند دارالقرآن، سالن‌های اجتماعات، دبیرستان معارف اسلامی و ساختمان‌های اداری سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

وی بیان کرد: احداث ۶ سوئیت مجهز برای پذیرایی از مهمانان، یک دارالقرآن در دنا، ساختمان چهار طبقه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در یاسوج و ساخت مجتمع فرهنگی گچساران در سه طبقه و دبیرستان ۱۲ کلاسه صدرا در کهگیلویه از مهمترین طرح‌های عمرانی حوزه فرهنگ در کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برازش تصریح کرد: سالن ۱۰۰ نفره در لنده، سالن ۶۰ نفره و مهمانسرای چرام و مجتمع فرهنگی کهگیلویه از دیگر طرح‌های مهم فرهنگی بهره‌برداری شده در حوزه فرهنگ این استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: چهار طرح عمرانی در حال اجرای استان در مراحل پایانی احداث هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت در این آئین گفت: مجتمع فرهنگی باشت با زیربنای ۲۲۵ متر در ۲ طبقه شامل سالن آمفی‌تئاتر، مهمانسرا، سالن جلسات و ساختمان اداری طراحی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد معتمد فر اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت ۶۷۵ متر مربع با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اولیه اجرا می‌شود.


امام جمعه باشت ضمن قدردانی از تلاش سازمان تبلیغات اسلامی برای کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی باشت ابراز امیدواری کرد: این طرح در کمترین زمان بهره برداری شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح مهم فرهنگی از فرماندار باشت خواست تا برای تکمیل این طرح از محل اعتبارات نفت برنامه ریزی شود.

۸۱۴۳/‏۶۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویر احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود