Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم ملی آرژانتین وضعیت نامناسب زمین چمن را دلیل باخت شاگردانش مقابل کلمبیا در دور نخست مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا دانست. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از باخت 2 بر صفر بامداد امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل کلمبیا در ورزشگاه فونته نووا شهر سالوادو برزیل در دور نخست بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای 2019، چمن نامناسب زمین بازی را یکی از دلایل ناکامی شاگردانش در این بازی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکالونی گفت: به نظر من وضعیت چمن این ورزشگاه تأسف‌آور بود به خصوص که این اولین بازی تورنمنت بود که در این ورزشگاه انجام می‌شد و هنوز کلی بازی دیگر هست که باید اینجا انجام شود. وضعیت چمن این ورزشگاه با شرایطی که ایده‌آل این بازیکنان باشد فاصله زیادی داشت.

کوپا آمه‌ریکا 2019| استارت کلمبیای کی‌روش با پیروزی مقابل آرژانتین لیونل مسی

با وجود شکست در بازی نخست، اسکالونی به موفقیت تیمش در ادامه رقابت‌ها همچنان خوشبین است. وی افزود: بازیکنان خوب می‌دانند که هنوز زمان زیادی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است و بازی‌های دیگری در پیش است. مهمترین چیز این است که از اشتباهات‌مان در بازی درس بگیریم و به کارمان ادامه دهیم. به نظر من آرژانتین صرفنظر از صحنه‌هایی که منجر به گل شد، بازی خوبی انجام داد به خصوص در نیمه دوم. در نیمه دوم عملکرد ما بهتر شد. با انجام دو سه تغییر وضعیت‌مان بهتر شد. تیم در نیمه دوم به دنبال خلق موقعیت‌های بیشتری بود و رویکردش عوض شد. ما بین دو نیمه درباره مسائل مختلف صحبت کردیم. کلمبیا تیم بسیار خوبی است و زمانی که بازی به سود ما در جریان بود هم آنها یک گل زدند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال کلمبیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

به گزارش "ورزش سه"، ایگور تودور تایید کرد که تیمش با وجود شکست مقابل یوونتوس و حذف از کوپا ایتالیا، سرش را بالا می‌گیرد.

لاتزیو در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا با نتیجه 2-0 از یوونتوس پیش افتاده بود اما گل دقایق آخر آرکادیوش میلیک به میهمان کمک کرد با وجود برتری 2-0 در بازی رفت در نهایت 3-2 برنده شده و به فینال صعود کند.

ایگور تودور به اسپورت مدیاست گفت:"ما سرمان را بالا می‌گیریم و با غرور حذف شدیم، یک بازی عالی انجام دادیم. نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت، من از نگرش، ذهنیت و نحوه بازی کردن برابر حریفی با سطح بالا خوشحالم.‌

قطعا بچه‌ها از این نتیجه ناراحت هستند چون آن‌ها واقعاً باور داشتند و ما فینال را می‌خواستیم. حالا باید ریکاوری کنیم، شنبه یک بازی بزرگ دیگر داریم. بچه‌ها هر چه داشتند را گذاشتند، ما بازیکنان زیادی داریم که آمادگی کامل ندارند و مصدوم هستند.

یوونتوس؟
یووه دارای قدرت بدنی و سرعت است و همچنین بازیکنانی روی نیمکت دارد که می‌توانند بازی را تغییر دهند. ما همه چیزمان را در زمین گذاشتیم. ما در مسیر درستی قرار داریم، سه بار در دوران حضورم با یووه بازی کردیم، دو بار پیروز شدیم و با وجود اینکه صعود نکردیم، از ذهنیتی که امروز نشان دادیم، بسیار خوشحالم. ما باید پیشرفت کنیم چون در مسیر درستی هستیم.

پیشرفت تیم؟
من از عملکرد بچه‌ها بسیار خوشحالم، ما از چهار بازی خود در سری A، سه بازی را بردیم، یک بازی فوق العاده مهم مقابل ورونا در پیش است. یک ماه است که اینجا حضور دارم، ما در تابستان کار خواهیم کرد تا ایده‌های مناسب برای ساختن این تیم را پیدا کنیم، چون ما فاقد برخی بازیکنان فیزیکی و بسیار دونده هستیم.

دیگر خبرها

  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور