Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی، صبح یکشنبه در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور با موضوع آئین نامه اجرای پیوست اجتماعی، اظهار کرد: پیوست اجتماعی برای پروژه‌های اجتماعی ضرورت دارد و تضمین کننده موفقیت آن پروژه است.

وی افزود: اجرای پروژه‌ها و پیوست‌های اجتماعی باید به گونه‌ای باشد که سهل، جامع و کامل باشد و در روند کار مانعی ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور تصریح کرد: اینکه تمامی پیوست‌های اجتماعی به شورای اجتماعی ارسال شد امکان پذیر نیست، ما در این شورا برنامه ریزی می‌کنیم نه بررسی طرح‌ها ولی اصول و شمایل این پیوست‌ها در این شورا تصویب می‌شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: مسائل اجتماعی و فرهنگی غیرقابل تفکیک نیست و در خیلی از مسائل موضوعات اجتماعی باید یک پیوست فرهنگی هم داشته باشند.

وی گفت: در پروژه‌های کلان و بحث‌هایی مانند پیوست اجتماعی و فرهنگی کمتر دیده شده که باید به این موضوع اهمیت بیشتری داده شود.

کد خبر 4641798 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اجتماعی کشور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در جلسه‌ای با شهرداری و هیئت امنای امامزاده عبدالله بافق گفت: در این جلسه اجرای طرح جامع امامزاده عبدالله بافق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.    او افزود: باتوجه به اینکه شبستان امامزاده عبدالله چندین سال است که ساخته شده و مورد استفاده قرار نگرفته است و ورودی آن مشکل داشت به توافقاتی در این جلسه رسیدیم که تا پنج ماه آینده ورودی شبستان ساخته و شبستان بهره برداری شود.   صادقی بیان کرد: طرح جامع امامزاده با طرح جامع شهری انطباق داده شود و درصورت تایید مشاوران و کارشناسان، ادامه اجرای طرح را خواهیم داشت.   او گفت: آستان مقدس مستغلات و رقباتی دارد که منبع درآمدی است که می‌تواند برای امامزاده هزینه شود.    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: در بحث مولدسازی قرار شد، امینی برای آستان مشخص شود تا این امین بتواند هرچه سریع‌تر اجرای طرح توسعه امامزاده عبدالله بافق را پیش ببرد.      او گفت: توجه خاصی به این بقعه وجود دارد و برنامه‌ها و مراسمات مذهبی و فرهنگی مختلفی در این آستان برگزار می‌شود.    صادقی افزود: این امامزاده ظرفیت این را دارد که در سطح کشور، شاخص باشد و باید در این زمینه تلاش کرد تا برنامه‌های این آستان در شبکه‌های ملی منعکس شود.

دیگر خبرها

  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • پیوست فرهنگی شعار سال در پارلمان فرهنگی تصویب شد
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد