Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین خدیوی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اعلام این مطلب و با تاکید بر اینکه دانشگاهیان مشتاق سفر زیارتی عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir برای ثبت‌نام در کاروان‌های عتبات اقدام کنند، گفت: پس از پایان ثبت‌نام قرعه‌کشی و نتیجه آن از طریق سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir و نیز پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعزام‌های این دوره از ۳۱ تیرماه سال‌جاری آغاز می‌شود و تا ۱۵ مهرماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این دوره از اعزام دانشگاهیان که در تابستان و پائیز سال‌جاری برگزار خواهد شد و با مناسبت‌های ویژه‌ای، چون عرفه، عاشورا و تاسوعای حسینی همزمان خواهد بود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در این دوره بیش از ۶۰۰ نفر از دانشگاهیان به عتبات اعزام می‌شوند، یادآور شد: این تعداد در قالب ۱۴ کاروان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به عتبات اعزام می‌شوند.

به گفته وی برای دانشگاهیانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند وام قرض‌الحسنه ۳ میلیون تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند، وام یک و نیم میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بعد از نهایی شدن ثبت‌نام این تسهیلات در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

خدیوی همچنین در خصوص هزینه سفر اعزام عتبات در این دوره افزود: هزینه عتبات عالیات بر اساس ارز نیمایی محاسبه می‌شود، بنابراین با نوسان قیمت ارز شاهد افزایش یا کاهش قیمت خواهیم بود.

به گفته وی هزینه اعزام این دوره سفر، حدود قیمت هوایی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سفر زمینی یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و در ایام خاص زیارتی مانند عرفه شاهد افزایش ۱۵ درصدی هزینه خواهیم بود.

یادآور می‌شود: در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان پیش‌بینی شده بیش از ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان کشور به این سفر اعزام شوند.

 

انتهای پیام/ش

مهلت ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی باری گزارش شد.
 
وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور خوی-مرند
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • «بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره