Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@22:50:56 GMT

ناپدید شدن زن جوان با نیم میلیارد پول

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۳۹۱۹

زن جوان وقتی از خانواده‌اش نیم میلیارد تومان پول گرفت تا خانه بخرد، چند روز بعد به طرز مشکوکی ناپدید شد.

به گزارش ایران، اواخر اردیبهشت مرد جوانی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او گفت: مدتی قبل خانواده همسرم‌-مهناز- به او مقداری پول دادند و یک واحد آپارتمان خرید، اما همسرم چند روز قبل آپارتمان را به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز حادثه مثل همیشه به محل کارم رفتم، اما بعد از بازگشت متوجه شدم که همسرم خانه نیست. با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما خاموش بود. به سراغ خانواده‌اش رفتم، اما آن‌ها هم از او خبری نداشتند.

با شکایت مرد جوان تحقیقات برای یافتن مهناز آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان دریافتند که از حساب بانکی زن جوان در چند نوبت پول برداشت شده است. طبق استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که برداشت پول از طریق چند عابر بانک در شهر‌های شمالی یا برای خرید سکه از طلافروشی صورت گرفته است. با بررسی دوربین مداربسته بانک‌ها و طلافروشی‌ها مشخص شد که دو مرد جوان، از حساب مهناز پول برداشت کرده‌اند. بدین ترتیب هویت یکی از آن‌ها به نام فرامرز شناسایی و باتوجه به مدارکی که فرامرز برای خرید سکه ارائه کرده بود، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، مرد جوان در یکی از شهر‌های شمالی دستگیر شد.

وی پس از انتقال به تهران در تحقیقات گفت: مدتی قبل با مهناز در اینستاگرام آشنا شدم. او از زندگی‌اش راضی نبود و مشکلاتی با همسرش داشت. بعد هم گفت ۵۰۰ میلیون تومان دارد و می‌خواهد با این پول سرمایه‌گذاری کند. از آنجایی که اهل شمال هستم به مهناز پیشنهاد دادم که با پولش در شمال زمین بخرد. با او قرار گذاشتم و به شمال رفتیم. اما زمین نخرید. کارت عابر بانکش را هم مهناز خودش به من داد تا برایش سکه و طلا بخرم. البته خودش هم حضور داشت. حدود یک هفته قبل هم زن جوانی با خودرو پراید به دنبال مهناز آمد. اهل کرج بود و مهناز با او رفت و دیگر خبری از آن‌ها ندارم.

به دستور بازپرس زمانی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها برای یافتن سرنخی از سرنوشت مهناز ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ناپدید شدن زن جوان نیم میلیارد پول اس 400 دریای عمان اس 300 هلگا اشمید عبدالرضا داوری اجلاس سیکا پایان نامه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به این دلیل طلای دست دوم نخرید!

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: خرید طلای دست دوم به دلیل نداشتن کد استاندارد امن نیست و به تولیدکنندگان این صنف نیز آسیب وارد کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: در چند سال گذشته در میان جوانان کشور و حتی دنیا تمایل به سمت خرید بدلیجاتی مانند نقره و حتی استیل بیشتر شده است. اما این خرید سرمایه‌گذاری به حساب نمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه خرید طلا در گذشته به عنوان پشتوانه امن خانواده به حساب می‌آمد خاطر نشان کرد: علاوه بر ارزش و نقدشوندگی بالای طلا، این فلز ارزشمند در دراز مدت ارزش افزوده دارد؛ اما فروش طلای دست دوم تخلف است و باعث آسیب به چرخه تولید طلا شده است.

بذرافشان به مردم توصیه کرد تا از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند و گفت: مردم می‌توانند با توجه به تنوع اجرتی که در صنعت طلا هست، با حداقل اجرت مصنوعات طلای نو با کد استاندارد خریداری کنند. طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست.

وی تاکید کرد: رویکرد مردم باید تغییر کند و مصنوعات نو خریداری کنند؛ با این شیوه بخش تولید که دچار آسیب‌های اقتصادی و مالی شده تقویت می‌شود و امنیت سرمایه مردم نیز حفظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند
  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید!
  • خاطره قرائتی از زمانی که حتی پول خرید یک نان نداشت (فیلم)
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • خاطره قرائتی از به گدایی افتادنش در زمان شاه
  • هشدار آلمان به اسرائیل در خصوص حمله جدید | مردم نمی توانند به یکباره ناپدید شوند
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید