Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی امروز- یکشنبه- در مصاحبه با روزنامه «الشرق الاوسط» گفت: «جمال خاشقجی  یک شهروند سعودی بود و بدون شک اتفاق دردناک و تأسف‌آوری برای او رخ داد، ما در کشور تمام اقدام‌های لازم برای محاکمه مسئولان این جنایت را اتخاذ کردیم و متهمان نیز به دستگاه قضا ارجاع داده شده‌­اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: «دستگاه قضا در عربستان نهاد مسستقلی است که کسی حق دخالت در امور آن را ندارد، ما با هر حادثه‌­ای بدون شک و با قاطعیت، برخورد و تمام اقدام‌های لازم برای تحقق عدالت و اصلاح خلل­‌ها و جلوگیری از خطاهای تکراری، بدون توجیه اتهام­‌هایی از این سو و آن سو را اتخاذ می‌‌کنیم».

ولیعهد سعودی مدعی شد که عربستان به عنوان سرزمین حرمین شرفین تلاش می‌­کند که روابطی در سطحی قوی با تمام کشورهای  اسلامی از جمله ترکیه داشته باشد و این موضوع برای مصلحت منطقه به طور کل و همکاری مشترک اسلامی به طور خاص بسیار مهم است.

وی در ادامه گفت: «ما در عربستان برای خدمت به حرمین شریفین و زائران آن­ها و تحقق امنیت و ثبات کشور و رفاه مردم تلاش می­‌کنیم و وارد تنش‌­هایی که به ضرر منافع ملی و جهان اسلام است، نمی‌شویم، ما برای تحقق این اهداف بدون توجه به اظهارات عده­‌ای که خود از درون مشکل دارند، تلاش می­‌کنیم».

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جمال خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرزین بهنام فر گفت: براین اساس در استان البرز رتبه هشتم کشور را در این زمینه کسب کردیم.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین الزامات شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بهبود فضای کسب و کار است که شاخص ها و مولفه های زیادی دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بنابراین در تلاش هستیم تا جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی، تسهیل گری و شفاف سازی هرچه بیشتر را در عرصه فضای کسب و کار داشته باشیم.

بهنام فر اضافه کرد: همچنین در سالجاری تمام برنامه ریزی ها صورت گرفته تا در جذب اعتبارات براساس جلساتی که با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز داشتیم این جذب به موقع انجام شود و پایان شهریورماه جاری مهلت زمانی لازم به شمارمی رود .

وی یاد آورشد: بنابراین مناقصه ها باید به موقع انجام  و استفاده از ظرفیت های مولد سازی در تمام زمینه به جد دنبال شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز در ادامه به اهمیت اجرای پروژه های مدرسه سازی اشاره کرد و افزود:  مشکلات مدارس را داریم حل می کنیم و اکنون برخی از مدارس مالک دیگری دارد به طوریکه  وراث آمده اند و ادعا درند که واگذار شود.

وی گفت: بنابراین  زمین های دیگری که شناسایی شده را در صددد هستیم برای این منظور معاوضه کنیم.

وی اضافه کرد: درسال جهش تولید با مشارکت مردم تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها معطوف به تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

دیگر خبرها

  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • سوناک: اقدام ایران بی‌سابقه بود/درباره جلوگیری از تشدید تنش‌ها با نتانیاهو صحبت می‌کنم
  • (ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است