Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@01:18:34 GMT

فیلم/ له شدن BMW با تانک آلمانی!

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۳۹۳۳

تانک جنگی لئوپارد 2A4 به وزن 62 تن و قدرت 1479 اسب بخار ، با حداکثر سرعت از روی خودروی بی‌ام‌و سری 3 ساخت دهه 1990 رد شد و آن را له کرد.حداکثر سرعت این تانک 72 کیلومتر بر ساعت است.

دریافت 1 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری آلمان بی ام و تانک جالب و دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۰۰۰ قوطی اکتان بنزین آلمانی در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲ هزارقوطی اکتان بنزین قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرده اند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری مهدی‌آباد تخلیه و دپو شده که این کالای خارجی از غرب کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود. 

سرهنگ افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع اکتان بنزین به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

مردم نگران تامین بنزین نباشند

این مقام انتظامی گفت: کالاها شامل تعداد 12000 عدد قوطی اکتان بنزین 250 میلی لیتری به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2.5 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: کالای قاچاق ضربه به اقتصاد کشور می‌زند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • کشف ۱۲۰۰۰ قوطی اکتان بنزین آلمانی در شهرری
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت
  • تانک بختیاری باز هم طلا گرفت
  • استارت کشتی فرنگی با دو طلا | تانک بختیاری باز هم طلا گرفت
  • هت‌تریک تانک بختیاری در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر طی یک‌ ماه فعال شود
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر ظرف یک‌ ماه فعال شود
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!