Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@13:17:04 GMT

پرسپولیس با دروازه‌بان استقلال مذاکره نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۲۶۰

پرسپولیس با دروازه‌بان استقلال مذاکره نکرده است

به گزارش فارس، مهدی محمدنبی نائب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر حاضر شد و به سوالات مجری این برنامه پاسخ داد.

نبی در ابتدای این برنامه درباره حضور برانکو در پرسپولیس گفت: دیروز با او صحبت داشتیم. تا فردا مطالباتش قطعا پرداخت می‌شود. باشگاه تعهداتش را نسبت به او انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و او هم باید به تعهداتش متعهد باشد. برای پرداخت پول به این مربی هم مشکلی نداریم و به روشی که تا پیش از این برای پرداخت پول داشتیم را این بار هم دنبال می کنیم. ما حتی ۲۰ درصد از قرارداد فصل بعدش را به او پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره شایعه حضور برانکو در عربستان و بازتاب آن در رسانه‌های عربستانی افزود: رسانه‌های عربستانی همیشه به دنبال تضعیف ما هستند. برانکو به تعهداتش پایبند خواهد بود.

نبی درباره ادامه همکاری با برانکو تصریح کرد: با توجه به قراردادی که با برانکو داریم یک سال دیگر هم با او خواهیم بود. ما از آقای برانکو قرارداد ۳ ساله خواستیم. باشگاه‌های بزرگ در همه جای دنیا به این شکل کار می‌کنند. به دلیل فشردگی مسابقات آقای برانکو هم با توجه به کمبود وقتی که وجود داشت این نظر را داد که بعد از بازگشت از مرخصی برنامه اش را بدهد و قرار است بعد از بازگشت به ایران در این خصوص با یکدیگر صحبت کنیم.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه برانکو به جز مطالبات مالی دغدغه‌هایی مثل دخالت در کارش دارد هم گفت: او نگرانی درباره دخالت ها ندارد و اساسا چنین موضوعی هم وجود ندارد. باشگاه همیشه بهترین شرایط را برای او فراهم کرد. ما حتی برای سفر به ازبکستان پرواز چارتر گرفتیم و تیم را از فرودگاه مهرآباد راهی تاشکند کردیم تا پشتیبانی خوبی از تیم صورت بگیرد.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شاید یک درصد برانکو به ایران برنگردد ادامه داد: با توجه به گزارش آقای عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه، حضور برانکو در پرسپولیس با توجه به تعهدات طرفین قطعی است. او هم باید تعهداتش را انجام دهد و به همین دلیل پرداختن به این مسائل اصلا خوب نیست.

نبی درباره دریافت مطالبات پرسپولیس از فیفا تصریح کرد: ما از فیفا مطالباتی داریم که مکاتبات ما در این باره به ماه چهارم رسیده است. از آنجایی که نمی‌توانیم به عنوان باشگاه به صورت مستقیم با فیفا مکاتبه کنیم به همین دلیل با فیفا مکاتباتی از طریق فدراسیون انجام دادیم. فدراسیون آخرین خبری که به ما در این باره داده این است که بخش مالی فیفا نمی تواند به دلیل مشکلاتی که از آن با خبر هستیم پول را به ما به صورت مستقیم بدهد. فدراسیون فوتبال قرار است راهی برای این موضوع پیدا کند. آقای کاشانی هم روز چهارشنبه دیداری با مسئولان وزارت امور خارجه داشته و امیدواریم با همکاری وزارت امور خارجه از فیفا بتوانیم پول را بگیریم.

وی در خصوص لیست بازیکنان مورد نیاز برانکو هم گفت: قبل از رفتن برانکو و بعد از بازی در اصفهان جلسه‌ای با برانکو داشتیم. او گفت که همه بازیکنان را می خواهد تا استخوان بندی تیم حفظ شود. اگر هم بازیکنی پیشنهاد خارجی داشت جلوی پیشرفت او را نگیریم و اگر کسی از تیم جدا شد با جذب بازیکن، جایگزین خواهیم داشت.

نبی در مورد احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و رفتن به تیم‌های خارجی اظهار داشت: بیرانوند از مهره های کلیدی باشگاه است و برانکو روی او مثل سایر بازیکنان خیلی حساس است. البته روی همه بازیکنان حساس است. با بیرانوند فعلا جلسه‌ای نداشتیم اما او پیشنهاداتی دارد. آقای برانکو با حضور بازیکنان در خارج از کشور شاید مشکلی نداشته باشد اما برخی از پست‌ها را باید حفظ کرد. درباره بیرانوند باید با برانکو حرف بزنیم. از فوتبال ما مهاجم و هافبک به خارج از کشور ترانسفر شده اند اما چند پست هستند که کمتر ترانسفرشده‌اند، مثل دروازه‌بان و مدافع اما اگر این اتفاق اگر بیفتد بستگی به شرایط بیرانوند و نقطه نظرات برانکو دارد. باید در این باره با آقای برانکو صحبت کنیم.

وی ادامه داد: ما فکر می کنیم که کسی که در پرسپولیس بازی می کند اعدادی که به او تعلق می گیرد با باشگاه های دیگر فرق دارد. به هر حال اینجا پرسپولیس است و ارقامی که بازیکنان می‌گیرند اگر با باشگاه‌های دیگر یکی باشد به نوعی ۳ برابر خواهد بود. بیرانوند رشدش در پرسپولیس بوده و فرد اعتقادی است و تعصب زیادی روی باشگاهش دارد. او پرسپولیس را مثل خانواده‌اش می‌داند و فکر نمی کنم این ارقام او را قلقلک دهد.

نبی درباره مذاکره پرسپولیس با سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال ادامه داد: ما صحبتی با بازیکنان استقلال نداشتیم. چنین موضوعی در دستور کار ما قرار ندارد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال لژیونر شدن علی علیپور هم افزود: علیپور پیشنهادهایی از بلژیک و اسپانیا دارد. او پیشنهادهایی دارد اما هنوز به جمع بندی نرسیده به کجا برود. ما هم گفتیم تصمیم با اوست. ما مشکلی از این بابت نداریم اما خود او هنوز روی این موضوع به جمع بندی نرسیده است. 

وی در خصوص بازیکنان خارجی و مطالباتی که از پرسپولیس هم دارند تصریح کرد: باید اجازه دهید به چند سال قبل باید برگردیم. همواره مدیران باشگاه سعی می کردند مطالبات فصل قبل را بپردازند و این سلسله مراتب حفظ شد. طاهری وارث بدهی های قبل بود که پرداخت کرد. بعد گرشاسبی هم به همین شکل کار کرد و علاوه بر اینکه مطالبات فصول قبل را پرداخت کرد بخشی از پول بازیکنان را داد اما باز هم بخشی از مطالبات فصلی که با آن درگیر هستیم باید ابتدای فصل انجام می شد که این اتفاق نیفتاد. پیش بینی شده بود از پاداش آسیایی مطالبات بازیکنان پرداخت شود اما در هیات مدیره قبلی عددی تصویب شد و این پول به عنوان پاداش بین بازیکنان و سرمربی تیم تقسیم شد. حدود ۳۰ روز پیش بود که ۶۰ درصد قرارداد برانکو و ۷۰ درصد بازیکنان پرداخت شد. به همین دلیل بودیمیر و سایر خارجی بازیکنان طلب دارند اما رقم طلب این بازیکنان آنچه که گفته می‌شود نیست. هر چند که باید بگویم که رقم آنها کوچک نیست.

نبی درباره احتمال شکایت بازیکنان خارجی از پرسپولیس تصریح کرد: بعید است که بازیکنان شکایت کنند چون باشگاه خانواده خودشان است. درست است که بشار و وبودیمیر خارجی هستند و مطالبات برای آنها مهم است اما آنها اهل شکایت نیستند. منابع مالی برای پرداخت مطالبات آنها پیش بینی شده است.

وی درباره حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در این تیم افزود: آقای برانکو لیستی به مدیر باشگاه ارائه داده که با توجه به اولویت‌هایی که وجود دارد اقدام می کنیم. درباره لیست بازیکنان اما باید اخلاق حرفه ای را رعایت می کنیم. بعد از بازگشت برانکو به ایران این موضوع را رسانه ای می‌کنیم.

نبی درباره اینکه نام مهدی طارمی در لیست برانکو هست یا نه گفت: البته طارمی در لیست هست. ما البته قصد نداریم نام بازیکنان را رسانه‌ای کنیم. یکی از اشکالاتی که در فصول قبل بوده این بوده که تا نام بازیکنانی اعلام می شود رقمش چند برابر می‌شود. 

وی درباره پاداش‌های آسیایی پرسپولیس از لیست قهرمانان آسیا تصریح کرد: گزارشی آقای عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه به هیات مدیره داد و در آن اعلام شد که از آن محل پاداش را به بازیکنان و مربیان پرسپولیس پرداخت کرده است.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه استقلالی یا پرسپولیسی بودن وزیر ورزش هم ادامه داد: اصلا وزیر ورزش تا حالا کوچکترین دخالتی در این دو باشگاه نداشته چرا که این دو باشگاه مدیر و هیات مدیره دارند.

نبی در مورد نقش هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات این باشگاه تصریح کرد: درباره نقل و انتقالات باید بگویم که ما در هیات مدیره وظیفه اجرایی نداریم. وظیفه ما نظارتی است. در باشگاه اشخاص مختلفی در این خصوص کار می‌کنند و ما نظارت می‌کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس

مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال را در دوران بازی همیشه درون دروازه و با پیراهن دروازه‌بانی دیده بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا عکسی در فضای مجازی منتشر شده که عجیب‌ترین نقش او را در زمین فوتبال نشان می‌دهد. روزی که عقاب آبی‌ها مهاجم شد!

در دهه ۷۰ به مناسبت ورود آزادگان جنگ ایران و عراق به میهن، یک بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

در آن روز مرحوم ناصر حجازی به حرمت پیشکسوت خود فرامرز ظلی داخل دروازه نرفت و با شماره ۹ در خط حمله بازی کرد تا احترام به بزرگتر و پیشکسوت را به زیبایی نشان دهد.

دیگر خبرها

  • آمار فوق العاده استقلال در خط دفاعی
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال