Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجید فراهانی در رابطه با ارائه به موقع گزارش تخصیص اعتبار و اولویت بندی مصارف به صورت ماهانه مطابق با بند الف، تبصره ۲ بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران، سازمانها، شرکت‌ها و موسسات وابسته تذکر داد.

اخبار اجتماعی-وی در این خصوص گفت: بودجه به عنوان سند مدیریت مالی و عملکردی یکساله مدیریت شهری، مهم‌ترین ابزار برای تعیین جهت گیری ها، خدمات، اقدامات و فعالیت‌های شهرداری، سازمانها، شرکت‌ها و موسسات وابسته است که می‌بایست «جامع»، «واقعی»، «دقیق»، «انعطاف پذیر» و «متعادل» تنظیم و پس از تصویب شورای اسلامی شهر با رعایت الزامات قانونی و با توجه به میزان تحقق درآمد‌ها اجراء گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی تاکید کرد: بر همین اساس نظارت بر اجرای بودجه و ارائه گزارشات دقیق، شفاف و به موقع از اجرای بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر بر اجرای بودجه می‌تواند در واقعی نمودن ردیف‌ها و جداول بودجه و ملموس نمودن دستاورد‌های بودجه ریزی برای شهروندان موثر باشد.

فراهانی با بیان بند‌های مصوی بودجه ۹۸ شهرداری تهران تصریح کرد: بر اساس بند الف.، تبصره ۲ بودجه سال ۱۳۹۸ «شهرداری تهران موظف است؛ جلسات کمیته تخصیص منابع نقد و غیرنقد را حداقل یک بار در هر ماه برگزار و گزارش این جلسات شامل تخصیص اعتبار بر مبنای پیش‌بینی تحقق منابع عمومی و اختصاصی و اولویت‌بندی مصارف را به صورت ماهیانه به شورای اسلامی شهر تهران ارائه نماید.»

عضو شورای شهر تهران افزود: اکنون پس از گذشت پنجاه روز از آغاز سال ۱۳۹۸ هنوز گزارشی درباره برگزاری، تخصیص اعتبار و اولویت بندی مصارف از سوی شهرداری به شورا تقدیم نشده است.

فراهانی گفت: بر همین اساس در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شورا‌های اسلامی کشور، درباره «ارائه به موقع گزارش تخصیص اعتبار و اولویت بندی مصارف به صورت ماهانه مطابق با بند الف، تبصره ۲ بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران، سازمانها، شرکت‌ها و موسسات وابسته» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران اظهار کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام حناچی، شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به نظارت بر اجرای بودجه شهرداری به عنوان سند مدیریت مالی و عملکردی مدیریت شهر تهران باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر شورای شهر شهرداری فراهانی حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رستگاری در بازدید از بافت‌های تاریخی شهر بفروئیه شهرستان میبد با قدردانی از مشارکت شورا و شهرداری بفروئیه در پروژه‌های میراث فرهنگی و مرمت بافت تاریخی این شهر گفت: اهتمام شورا و شهرداری بفروئیه در مرمت بافت تاریخی کارارزشمندی است که می‌تواند برای نقاط دیگر استان الگو باشد.


وی با بیان اینکه درسال گذشته اقدامات خوبی در شهر بفروئیه ازسوی شورا و شهرداری و میراث فرهنگی انجام شده است گفت: مسیر‌های گردشگری خوبی در بفروئیه تعریف شده است که امیدواریم با همت و مساعدت اهالی بافت تاریخی و مدیریت شهری، به مرمت بنا‌های تاریخی سرعت داده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: با توجه به آمادگی شورا و شهرداری، میراث فرهنگی هم وظیفه دارد در این راستا مشارکت جدی تری داشته باشد.


رستگاری تصریح کرد: با اقدامات خوبی که شورا و شهرداری بفروئیه در مرمت بافت تاریخی انجام داده است؛ با تفاهم نامه ایی که بین شهرداری و میراث فرهنگی امضاء خواهد شد تخصیص اعتبار را افزایش خواهیم داد تا مجموعه بازار جعفرخان امسال تکمیل شود.


طباطبایی شهرداربفروئیه هم گفت: بازار جعفرخان یکی از پروژه‌های شاخص درحوزه میراث فرهنگی و گردشگری است که ۲۵۰ متر طول دارد.


طباطبایی افزود: شهرداری مرمت این بازار را از سال گذشته آغاز و افتتاح آن را در دهه فجر داشته است که امیدواریم با مساعدتی که میراث فرهنگی خواهند داشت بتوانیم فاز دوم این پروژه را آغاز و تا پایان امسال به اتمام برسانیم

دیگر خبرها

  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است