Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسعود سلطانی فر در حاشیه دیدار تیم های والیبال ایران و لهستان گفت:امروز برای دیدن بازی دوم تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به ارومیه آمدیم و باید قبل از هر چیز از استاندار و همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر کنم که همه تلاششان را برای برگزاری این مسابقات به کار بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به علاقه مندی بسیار زیاد مردم ارومیه به والیبال برگزاری این مسابقات بسیار مشکل بود که خدا را شکر با همکاری همه عوامل استان و نیروی انتظامی, ارومیه میزبانی شایسته برای این مسابقات بود.

مقام عالی ورزش در ادامه اظهار داشت: همه ارزیابی های ما نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد که مایه آبروی داری کشورمان شده است.در سفر امروز بازدیدی هم از استادیوم فوتبال 15 هزار نفره ارومیه داشتیم که قول داده شد تا شهریور ماه امسال این استادیوم به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش پایانی صحبتهایش خاطر نشان کرد: امیدوارم با افتتاح این استادیوم تیم های فوتبال این استان بتوانند در لیگ های کشور و لیگ برتر حضور پیدا کنند.40 پروژه ورزشی نیمه کاره در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد که همه تلاشمان بر این است که بتوانیم تا پایان کار دولت دوازدهم آنها را به بهره برداری برسانیم و در اختیار مردم و جوانان این استان قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر لیگ ملت های والیبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب