Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم مشخص شدن وضعیت خود به بلژیک برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امید نورافکن سال گذشته با هزار امید و آرزو به تیم شارلوا بلژیک پیوست و قرارداد ۴ ساله امضا کرد. نورافکن به دلیل عدم تطبیق پذیری با محیط جایی در ترکیب تیم بلژیکی نداشت و نیم فصل به صورت قرضی به استقلال بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که توانایی بازی در چند پست را دارد، به مسئولان استقلال گفته بود که چند روزی بیشتر برای مشخص شدن وضعیت خود ندارد. مسئولان استقلال هم که درگیر انتخاب استراماچونی بودند، نتوانستند رضایت باشگاه بلژیکی را جلب کنند و به همین دلیل نورافکن باید به تمرینات شارلوا برگردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نورافکن میزان استقلال استراماچونی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی

با اعلام کمیته انضباطی سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تهران به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر آلومینیوم اراک رخ داده، باید دفاعیه خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام، سرمربی، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی «مربیان» تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر استقلال در اراک به پایان رسید. در حال حاضر استقلال تهران با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 744409

دیگر خبرها

  • ترکیدن نورافکن استودیو پخش خبر حین پخش زنده (فیلم)
  • مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • مهلت 48 ساعته به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • با کاروان ِ امید و تلاش
  • هشدار حاجی‌دلیگانی نماینده اصولگرا به خاندوزی و فرزین
  • اوسمار ویرا و ثبت یک آمار جذاب؛ پرسپولیس علاقه‌ای به بازی دفاعی ندارد!
  • هشدار نماینده اصولگرا به خاندوزی و فرزین /برکنار خواهید شد اگر... /قیمت دلار ربطی به حملات نظامی در منطقه ندارد