Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: با جدایی برانکو، پرسپولیس صد درصد ضرر می‌کند، چون این مربی شخصیت بسیار بالایی دارد و هواداران نیز عاشق همین شخصیت او هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین کعبی درباره احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت:هواداران قلباً برانکو را دوست دارند، اما بعضی از آقایان سعی می‌کنند که به مسائل ورود کنند چرا که پرسپولیس سال به سال دارد بهتر می‌شود و می‌خواهند با جدا کردن برانکو از پرسپولیس روند خوب این تیم را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مربیان این موضوع را رها نمی‌کند و منتظر است تا برانکو برود و پرسپولیس بیاید. او سال گذشته مربی فولاد بوده و فوتبال ما را رها نمی‌کند. پرسپولیس سه سال است که با برانکو بهترین نتیجه را گرفته، اما ما این مسائل را می‌دانیم و مردم نمی‌دانند. عده‌ای نمی‌خواهند پرسپولیس را رها کند و ما می‌دانیم که پرسپولیس دارد از کجا چوب می‌خورد.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: خیلی‌ها هستند که بد پرسپولیس را می‌خواهند، آقایانی وجود دارند که می‌خواهند هرچه زودتر برانکو برود تا سرمربی تیم شود. آن‌ها به جز سیاه‌بازی کار دیگری بلد نیستند. این فرد در هتل نشسته و مدام پیغام و پسغام می‌دهد که سرمربی پرسپولیس شود. او فصل پیش در فولاد حضور داشته و به بازیکنان گفته بود که قراردادشان را تمدید نکنند چرا که می‌خواهد آن‌ها را به پرسپولیس بیاورد.

کعبی راجع به اینکه آیا منظورش از این فرد افشین قطبی است، عنوان کرد: من اسم این آدم را نمی‌آورم، چون از او خوشم نمی‌آید. من از کسی ترسی ندارم، اما همه می‌دانند که چه کسی را می‌گویم. من با او در تیم ملی و پرسپولیس کار کردم و می‌دانم که چطور آدمی است، اما الان مدام دارد پیغام و پسغام می‌دهد و به دوستانش در ایران می‌گوید که کار‌ها را طوری فراهم کنند تا او به پرسپولیس بیاید. من اطمینان دارم هر طور که شده باید برانکو را نگه دارند و اگر به هر دلیل نتوانستند او را حفظ کند بهتر است یک مربی بهتر از برانکو به پرسپولیس بیاید نه اینکه ما به سمت عقب برویم. پرسپولیس پیشرفت کرده و باید مربی بزرگتری داشته باشد کسی که اسم‌دار است و کارنامه فوتبالی خوبی دارد و از لحاظ شخصیتی به تیم کمک می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین کعبی پرسپولیس برانکو جدایی برانکو اس 400 دریای عمان اس 300 هلگا اشمید عبدالرضا داوری اجلاس سیکا پایان نامه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

کد خبر 6079645 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ببینید | توصیه‌ مهم علی پروین به درویش درباره سرمربی پرسپولیس
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟