Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فتاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، به آغاز برداشت محصول طالبی در آران و بیدگل اشاره کرد و اظهار داشت: سطح زیر کشت طالبی در آران و بیدگل از ۹۰۰ هکتار به ۴۰۰ هکتار کاهش یافته است.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال از هر هکتار سطح زیر کشت طالبی، در آران و بیدگل ۳۰ تن محصول برداشت شود.

زمین های کشت طالبی به دلیل نبود آب بدون استفاده باقی مانده است

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل ادامه داد: امسال با کاهش سطح دبی چاه های آب کشاورزی در آران و بیدگل سطح کشت، طالبی در شهرستان ۵۰۰ هکتار کاهش یافته و زمین های کشت طالبی، به دلیل نبود آب بدون استفاده باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی با بیان اینکه بیشترین سطح زیر کشت محصول طالبی، در مناطق سفیدشهر، نوش آباد، ابوزیدآباد و یزدل آران و بیدگل قرار دارد، اظهار داشت: طالبی، برداشت شده از مزارع شهرستان به سایر نقاط کشور ارسال و با قیمت متوسط هر کیلو ۲۰ هزار ریال به فروش می رسد.

کشت توام، طالبی و پنبه ابتکار کشاورزان آرانی

وی با اشاره به اینکه کشت توام، طالبی و پنبه در آران و بیدگل سالهاست به عنوان ابتکار کشاورزان شهرستان مورد توجه و استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: صرفه جویی در منابع آب و استفاده از زمین حاصلخیز از جمله مزایای استفاده از این روش است.

کد خبر 4641892

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فتاحی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست