Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:33:36 GMT

مرگ هولناک زن ۲۴ ساله در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۶۴۳

 ماموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه و با دستور قاضی ویژه قتل عمد، جسد زن مذکور را به پزشکی قانونی انتقال دادند تا علت دقیق مرگ وی مشخص شود.

  مرد 51 ساله که به اتهام قتل همسرش دستگیر شد، ضمن رد ارتکاب قتل، در بازجویی های تخصصی گفت: همسرم در یک خانواده معتاد رشد کرده بود و او نیز به مصرف مواد مخدر صنعتی آلوده بود تا این که مدتی قبل او را از مادر معتادش خواستگاری کردم و به خانه خودم آوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگرچه من 51 سال دارم اما تاکنون ازدواج نکرده ام و تلاشم بر این بود تا همسر 24 ساله ام را از گرداب مواد مخدر نجات بدهم که همین کار را نیز کردم و او اعتیادش را کنار گذاشت ولی از آبان تا اسفندماه سال گذشته به زندان افتادم که در همین اثنا باز هم مادر همسرم به خانه‌ام رفت وآمد کرد و دوباره دخترش را به سمت مواد مخدر کشید. وقتی از زندان بیرون آمدم و ماجرا را فهمیدم خیلی ناراحت شدم.

وی در پاسخ به سوال مقام قضایی که پرسید آیا اختلافی با همسرت داشتی؟ گفت: نه! ما هیچ گونه اختلافی با یکدیگر نداشتیم!

وی سپس درباره چگونگی مرگ همسرش گفت: ما در ساختمان دو طبقه ای زندگی می کنیم که در طبقه اول آن خواهر مجردم ساکن است چرا که بعد از مرگ پدر و مادرم تنها بود.شب حادثه نیز همسرم در منزل خوابید اما وقتی ساعت 8 صبح از خواب بیدار شدم چهره کبود او را دیدم و احتمال دادم که به خاطر استعمال مواد مخدر سکته کرده باشد.به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتم .

در پی اظهارات متناقض متهم 51 ساله، کارآگاهان به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی های مقدماتی کارآگاهان، نشان می دهد که مرد 51 ساله اختلافات خانوادگی شدیدی با همسرش داشته است به طوری که هنگام درگیری و مشاجرات خانوادگی، زن 24 ساله پنجره اتاقش را باز می کرد و با فریاد از همسایگان کمک می خواست ...
این در حالی است که برخی آثار باقی مانده در زیر گلوی زن جوان و همچنین زخم های روی دست متهم حکایت از درگیری و انسداد احتمالی راه تنفس وی دارد.

بنابر این گزارش، تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان مرگ هولناک این زن جوان در ساختمان دو طبقه آغاز شده است.

 

17302

 

  اخبار داغ ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها بازار متشکل ارزی چه زمانی راه اندازی می‌شود؟ آقای افتخاری شما مجرم هستید!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان عجبشیراز کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت‌: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از نیسان وانت توقیف شده، تعداد ۶۶ کیسه ۵۰ کیلوگرمی که جمعا ۲۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز قانونی برای حمل بود، کشف شد.

سرهنگ شفقی خاطرنشان کرد: برابر نظریه کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۵۲۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف نزدیک یک کیلوگرم مواد مخدر در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز از کشف ۸۶۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشی از امت حزب الله و شهید پرور بناب مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه یک نفر توزیع کننده مواد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقدار ۸۶۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

نوشیدنی‌های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی هشترود هم از کشف بیش از ۲ هزار قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کلام الله ابراهیمی، پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی و سطح شهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو روا و یک دستگاه وانت مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲ هزار و ۹۷ قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از توقیف خودروهای مورد نظر و معرفی رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتورهای سلامت برای مصرف کننده آسیب‌زا است، از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه یا شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

فرمانده انتظامی هشترود از توقیف بیش از ۷ تن تخم مرغ فاقد مجوز خبر داد.

سرهنگ کلام الله ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرشتان هشترود در محورهای مواصلاتی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو، در بررسی بار آن مشخص شد حامل ۷۰۰ کارتن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی هشترود اضافه کرد: کامیون حامل ۷ تن و ۹۴۵ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ۴ میلیارد ریال بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، به نفر از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتارهای نادرست به منظور کسب منفعت شخصی به مخاطره بیندازند، برخورد محکم و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران