Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه در جلسه ای که بعد از بازدید میدانی صبحگاهی در ناحیه سه این منطقه برگزار شد گفت: با شناسایی و نیاز سنجی یک محور درمحدوده ناحیه سه ، پیاده روسازی بر اساس استاندارد های لازم برای سهولت در رفت و آمد کلیه اقشار انجام شود.

وی افزود: کمک به نیازمندان و محرومان به عنوان یک اولویت و به صورت مستمر در قالب اهدای سبد کالا، توانمند سازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در دستور کار قرار گیرد.

شهردارمنطقه 13 اظهار داشت: با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، برنامه هایی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان در فضاهای مناسب با استفاده از ظرفیت های محلی اجرا شود تا فضای امید به زندگی و نشاط را در محلات به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به تاکیدات کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر مبارزه با جانوران موذی ادامه داد: به صورت جدی و مستمر و با شناسایی کلونی های جانوران موذی به روش های مختلف شامل تخریب لانه های موش و طعمه گذاری اقدام شود.

رحمان زاده ادامه داد:محورهای پر تردد با شناسایی و نصب المان های نوری آذین بندی و نورپردازی تا به ایجاد منظر شبانه شهر کمک کند.

مدیریت کاهش هزینه ها، تعویض جداول شکسته انهار ، احداث انهار جدید با توجه به نیاز سنجی و بر حسب فرسودگی ، رفع سد معبر ساختمانی و رفع عدم انطباق ها از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در مناطق بیان کرد: این طرح در محلات نواحی ۵ گانه با کنترل و نظارت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل صادر شده مبنی بر جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، این طرح در تمامی معابر، فضاهای بی‌دفاع شهری و بزرگراه‌های نواحی پنجگانه در حال اجرا است و تاکنون ۵۵۹ نفر معتاد متجاهر و بی خانمان شناسایی و در مراکز تعیین شده ساماندهی شدند.

به گفته این مسؤول بیشترین معتاد متجاهر به تعداد ۲۸۰ نفر در ناحیه سه و کمترین آن ۷۰ نفر در ناحیه یک شناسایی شده‌اند.

اخگر پور با اشاره به توقف فعالیت عوامل جمع‌آوری غیر مجاز پسماند خشک در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: از آغاز اجرای طرح ۱۹۵ تن انواع پسماند جمع‌آوری و نسبت به توقیف ۷۲ مورد چرخ دستی، ۲۶ دستگاه موتور سه چرخ ،۱۰ دستگاه خودرو وانت و جلوگیری از ادامه فعالیت ۸ مرکز غیر مجاز تفکیک پسماند اقدام شده است.

سرپرست شهرداری منطقه در ادامه به اجرای طرح یکپارچه جمع‌آوری پسماند اشاره کرد و گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های اجرای طرح نوماند در منطقه، جمع‌آوری پسماند خشک به شیوه هوشمند انجام می‌شود و با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند از مبدا، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس، مساجد و مراکز آموزشی و فرهنگی در حال اجرا است.

کد خبر 6082275

دیگر خبرها

  • کشته شدن دو عابر پیاده در تهران
  • کشته شدن دو عابر پیاده
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم