Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:27:26 GMT

ترامپ خواستار تغییر فوری شهردار لندن شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۷۰۷

ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت :هر چه زودتر باید شهردار لندن تغییر کند ، خان فاجعه است و حضورش فقط به بدتر شدن شرایط خواهد انجامید.

وی گفت : اولین شهردار مسلمان پایتخت انگلستان باید در اولین فرصت این پست را رها کند.

ترامپ پس از توییت کتی هاپکینز نوینسده جنجالی مطبوعات و انتقاد از میزان جنایت در پایتخت انگلستان در زمان صادق خان ،توییت خود را منتشر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاپکینز گفت: لندن از زمان شهرداری صادق خان به لندنستان تبدیل شده است.

هاپکینز در سال 2015 زمانی که مهاجرین را در مقاله ای به سوسک تشبیه کرده بود وجه اش نزد افکار عمومی تخریب شد.

به نظر می رسد قرار نیست حملات رئیس جمهوری آمریکا به شهردار لندن پایان ندارد وی در ابتدای ماه ژوئن چندین دقیقه پیش از سفر سه روزه به انگلستان و فرود هواپیمایش، صادق خان را به ناکامی کامل توصیف کرده بود.

اخبار داغ ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها بازار متشکل ارزی چه زمانی راه اندازی می‌شود؟ آقای افتخاری شما مجرم هستید!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس

این براندازان ایران-ستیز، آن اندازه بی‌غیرتی و وطن‌فروشی را گردن گرفته‌اند که حمله رژیم جعلی به «خاک» نمادین ایران را هم به بهانه ستیز با جمهوری اسلامی، توجیه می کنند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در بین سرخط‌های تبلیغاتی که پیاده‌نظام فارسی‌زبان تل‌آویو برای توجیه جنایت رژیم اسراییل در هدف قرار دادن کنسول‌گری کشورمان در سوریه(البته با هدایت و حمایت مستقیم و غیرمستقیم موساد) مثل طوطی تکرار می کنند، یکی هم این است که چون در ساختمان کنسول‌گری شماری از نظامیان ارشد کشورمان حضور داشتند و به شهادت رسیدند، پس ساختمان کنسول‌گری ماهیت دیپلماتیک نداشته و رژیم ماهیتا تروریست و جنایت‌پیشه‌ی تل‌آویو مجاز بوده که آن را هدف قرار دهد!

حال، «کریگ ماری»، دیپلمات پیشین انگلستان، نویسنده و فعال سیاسی، در پست خود در ایکس، پاسخ قابل تاملی به ایران ستیزان داده است:

ماری نوشت:

"من به عنوان یک سفیر سابق بریتانیا و 22 سال دیپلمات حرفه ای، سوگند یاد می کنم.

تقریباً هر سفارت ایالات متحده یا بریتانیا میزبان یک ایستگاه سیا یا MI6 است. همه محل سکنای پرسنل نظامی هستند و بسیاری از آن‌ها به نیروهای ویژه خدمات می دهند.

این که اماکن دیپلماتیک ایران از نظر کیفی با بقیه{اماکن دیپلماتیک در دنیا} متفاوت بود، مزخرف است. "

دیگر خبرها

  • فیل فودن: جود بلینگام هدیه‌ای از جانب خداست؛ انگلستان به او در بهترین حالت‌اش نیاز دارد
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسرائیل شد
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه