Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:41:21 GMT

بازار دام شهرداری کلات با حکم دادستانی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۷۹۹

بازار دام شهرداری کلات با حکم دادستانی تعطیل شد

حسن آذریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: پیش از این مهلت لازم برای دریافت مجوز دامپزشکی به بازار دام شهرداری کلات داده شده بود که در این مدت اقدامی صورت نگرفت.

وی اظهار داشت: این مرکز خرید و فروش دام سبک در محدوده شهر کلات و نزدیک یک مدرسه واقع شده بود و به خاطر احتمال انتشار کنه از بدن دام نسبت به تعطیلی این مرکز اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کنه عامل اصلی انتقال بیماری تب کریمه کنگو است که قرار گرفتن این مرکز در محدوده شهر و تردد دام می توانست به شیوع این بیماری در شهر منجر شود.

آذریان از راه اندازی مرکز جدید خرید و فروش دام سبک در کلات خبر داد و افزود: مرکز جدید ضمن اخذ مجوزهای لازم از دامپزشکی در فاصله چهار کیلومتری شهر قرار دارد.

وی شمار خرید و فروش دام سبک در بازار دام شهرداری کلات را روزانه حدود ۸۰ راس عنوان کرد و اظهار داشت: مرکز جدید خرید و فروش دام توسط بخش خصوصی احداث و بهره برداری شده است.

شهرستان کوهستانی کلات با ۳۷ هزار نفر جمعیت در ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.

این شهرستان از شمال ۱۴۲ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری ترکمنستان دارد.

۳۲۲۱ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس دادگستری بخش خشکبیجار گفت: یک واحد مسکونی که بدون مجوز به عنوان مرکز ترک اعتیاد فعالیت می‌کرد با حکم قضایی تعطیل شد.

علی توکلی افزود: ماموران انتظامی مدیر این مرکز را که از ۲۹ معتاد در این خانه نگهداری می‌کرد دستگیر کرده و افراد با هویت معلوم را به خانواده هایشان و دیگر مراکز مجاز تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات