Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-20@14:34:26 GMT

راز سرمربی بلژیکی تیم ملی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۸۳۱

مارک ویلموتس خردادماه امسال بعد از چند هفته مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران سرانجام هدایت تیم ملی کشورمان را قبول کرد تا جایگزین کی روش پرتغالی شود. اما این اتفاق، چیزی نبود که او انتظار داشته باشد.


به گزارش شریان نیوز، انتقال مارک ویلموتس به تیم ملی ایران توسط «آنتونیو پوفی» صورت گرفته است و این فرد برای اولین بار سکوتش را بعد از انتقال ویلموتس به ایران شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوفی درباره حضور ویلموتس در ایران این طور که مهر نوشته است، گفت: «ویلموتس مدتی قرارداد نداشت. یک کارگزار ایرانی با من تماس گرفت و گفت برای تیم ملی ایران به دنبال یک مربی بزرگ هستیم. من هم به سرعت با ویلموتس تماس گرفتم و این پیشنهاد را با او در میان گذاشتم. ویلموتس انتظار داشت یک تیم اروپایی به او پیشنهاد بدهد و برای همین در مرحله اول پیشنهاد ایران را رد کرد.»

پوفی افزود: «با اصرار فدراسیون فوتبال ایران، ما مجدداً مذاکرات را از سر گرفتیم. قانع کردن ویلموتس کار ساده‌ای نبود، اما در نهایت با چند شرط و خواسته، این پیشنهاد را پذیرفت و قرارداد سه ساله امضا شد.»

شاید جالب است بدانید در اسفندماه گذشته یک ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که مدیرفنی شرکت نقل و انتقالاتی بین المللی در آلمان است پس از اینکه دید تیم ملی نتوانسته جانشین مناسبی برای کی روش پیدا کند در نامه‌ای به وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال ایران دو مربی را برای کار در تیم ملی معرفی کرد. یکی ویلموتس بود و دیگری هم فرناندو هیرو.

آن زمان، اما مسئولان فدراسیون فوتبال تمرکزشان بر دو گزینه اولویت دار دیگر بودند و البته گزینه برانکو هم به شدت محتمل بود.

فدراسیون داشت با لوپتگی اسپانیایی مذاکرات را پیش می‌برد و مذاکرات موازی با هروه رنار که پیشنهاد‌های چرب امارات و مصر را آن روز‌ها در جیب نداشت در دستور کار تیم تاج بود.

دو ماه بعد، ولی وقتی مذاکرات با این دو مربی شکست خورد، تیم تاج با کانال‌های خودشان دوباره پیشنهادی رسمی به ویلموتس دادند و این بار او مربی ایران شد.

برچسب هافدراسیونمارک ویلموتس

منبع: شریان

کلیدواژه: فدراسیون مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار

باشگاه پرسپولیس به سرمربی برزیلی تیمش پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

به گزارش ایسنا، بعد از اینکه رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه از اوسمار ویرا برای فصل آینده برنامه خواسته است، حالا حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد که درویش رسما به اوسمار ویرا پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. این مربی برزیلی قرار است به‌زودی پاسخ پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را بدهد.

اوسمار ویرا که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی کار می‌کرد، با جدایی این مربی، از نیم‌فصل به عنوان سرمربی پرسپولیس کارش را پیگیری کرد.

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • VAR چینی در لیگ برتر ایران
  • تاج: لیگ ایران پیر است و باید جوانگرایی شود
  • لیگ فوتبال ایران نیاز به جوانگرایی دارد
  • شکایت عجیب سرمربی استقلالی | ویلموتس حداقل یک درخت کاشت!
  • پیشنهاد پرسپولیس به شاه ماهی این روزهای فوتبال ایران
  • افشاگری در مورد خمس؛ بله فدراسیون فوتبال به او پیشنهاد داد
  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!