Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی با اعلام اجرای طرح «با کاروان ظهور» در ایام تابستان، گفت: بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند وارد عرصه‌های خیرخواهانه می‌شود.

«حسین محسنی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، با اشاره به برنامه های تابستانی بنیاد مهدی موعود(عج) در استان اردبیل، اظهار کرد: دوره های آموزش معارف مهدوی به کودکان و نوجوانان که شامل مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول می شود در ایام سه ماهه تابستان با حضور استادان متخصص تربیت کودک و نوجوانِ اعزامی از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل افزود: همچنین همزمان برگزاری دوره های ترتبیت مهدوی برای والدین و عمدتا مادران با رویکرد آموزش محتوایی و با محور تربیت مهدوی کودکان زیر 12 سال برگزار می شود، از سوی دیگر برنامه ای را به صورت جدی در دست پیگیری داریم که طی آن به صورت جدی اعضای بنیاد مهدی موعود(عج) استان در عرصه کمک های اجتماعی و مالی به خانواده های نیازمند استان وارد می شوند.

 

وی ادامه داد: قبلا نیز چنین رویکردی وجود داشت اما عموما پراکنده بود و اعضا به طور جداگانه این فعالیت ها را داشتند اما بر آن شدیم که این قبیل فعالیت ها به صورت منسجم ادامه پیدا کند، بنابراین افراد نیازمند شناسایی شده و با همکاری بنیاد مهدی موعود(عج) استان به تناسب شرایط به آنان کمک می کنیم. این اقدام به توصیه آیت الله «عاملی» امام جمعه اردبیل کلید خورد که طی جلسه با اعضای بنیاد عنوان کردند که بنیاد باید وارد امور خیریه شود.

 

محسنی تصریح کرد: برگزاری مراسم دعای ندبه با عنوان «با کاروان ظهور» نیز از دیگر برنامه های بنیاد است که تصمیم داریم با توجه به وجه گردشگری استان در ایام تابستان، به صورت گسترده آن را اجرا کنیم ضمن اینکه از برخی کشورهای هم جوار از جمله آذربایجان که فرصتی برای آنان وجود ندارد تا در این جلسات حضور داشته باشند، قرائت دعای ندبه به همراه سخنرانی در امام زاده ها و مراکز فرهنگی موجود در ورودی شهرها انجام می شود.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه آمریکا خبرگزاری شبستان حسن روحانی مقاومت اجلاس شانگهای فعالیت های مهدوی بنیاد مهدی موعود کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم
  • حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی چه کسانی هستند؟