Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه نشنال جئوگرافیک یکی از مشهورترین وبسایت‌های منتشرکننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست به شمار می‌رود که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

این بار عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از عجیب‌ترین فستیوال کشور اسپانیا اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است؛ جشن ساخت برج‌های انسانی از جمله قدیمی‌ترین و جالب‌ترین مراسم کشور اسپانیا است. در این مراسم بلندترین و قوی‌ترین افراد در مکانی مشخص جمع می‌شوند و بلندترین برج انسانی را می‌سازند. جشنواره هرم انسانی در فرهنگ کهن مردم منطقه کاتالونیای اسپانیا ریشه دارد.

در ادامه عکس منتخب نشنال جئوگرافیک را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسپانیا دیدنی ها نشنال جئوگرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت آئین پخت سمنوی سادات از البرز در فهرست میراث ملی

به گزارش جام جم آنلاین البرز،رحیم خاکی در مراسم رونمایی از لوح ثبتی آئین پخت سمنوی سادات این‌باره اظهار کرد: سمنو خوراکی سلامت محور است و با توجه به اینکه پخت این سمنو با سابقه‌ای ۸۰ ساله و در سه نسل خانواده سادات با آیین خاص و معنوی همراه بوده در فهرست میراث ملی از استان البرز به ثبت رسیده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گردشگری خوراک را یکی از سرفصل‌های مهم این حوزه عنوان کرد و گفت: این سمنو نیز می‌تواند به عنوان یکی از سوغات استان البرز در حوزه خوراک به گردشگران معرفی شود.
او نبود اعتبارات لازم برای ثبت، حفظ و مستندسازی در حوزه میراث ناملموس را یکی از مشکلات در این حوزه عنوان کرد و حفظ هویت یک مرز و بوم را در ارتباط مستقیم با حفظ میراث فرهنگی آن دانست.
داوود محمدی سادات نیز در مورد تاریخچه این آئین در خاندان سادات می‌گوید: آئین پخت سمنوی سادات در روستای قدیم حاجی آباد شهرستان کرج حدود ۸۰ سال پیش آغاز شد.
او افزود: اکنون با وجود اینکه این روستا به جزوی از بافت شهری کرج تبدیل شده، جزو مراسم‌های کهن و سنتی است که توسط خانواده سادات حفظ شده و هر ساله طی مراسم خاصی نذر سمنو به کمک اهالی این روستا طبخ می‌شود.

دیگر خبرها

  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در سواحل مازندران
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • ثبت آئین پخت سمنوی سادات از البرز در فهرست میراث ملی
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد