Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، گاردین گزارش داد «دونالد ترامپ» در توئیت خود نوشت: «لندن در اولین فرصت ممکن به یک شهردار جدید نیاز دارد. خان یک فاجعه است و تنها رو به بدتر شدن می رود.»

 

 

وی به فاصله سه ساعت در توئیت دیگری نوشت: «او یک رسوایی ملی است که در حال تخریب شهر لندن است».

 

 

ترامپ اوایل ماه جاری به علت انتقاد صادق خان از دعوت دولت انگلیس از رئیس جمهور آمریکا برای سفر به این کشور، شهردار لندن را که یک مسلمان دارای اصالت پاکستانی است یک «بدبخت بی احساس» نامیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق خان و دیگر سیاستمداران عالی‌ رتبه حزب کارگر در مراسم استقبال از دونالد ترامپ شرکت نکردند. شهردار لندن در گفت‌ و‌ گو با شبکه اسکای درباره این تصمیم گفت: « لندنی‌ ها آنچه ترامپ در دو سه‌ سال اخیر انجام داده را زشت و اهانت‌ آمیز می‌ دانند.» صادق خان افزود: « فکر نمی‌ کنم ما باید برای ترامپ فرش قرمز پهن کنیم و فکر نمی‌ کنم این بازدید باید در سطح دیدار رهبران کشورها به شمار رود.»

 

 

انتقاد تند دونالد ترامپ به صادق خان در حالی مطرح می شود که شهردار لندن یک روز پیش از سفر او به انگلیس در سخنانی به شدت انتقاد آمیز، رئیس جمهور آمریکا را «مظهر فاشیست و نماد تهدید جهانی» معرفی کرده بود.

صادق خان با انتشار یادداشتی در هفته نامه «آبزرور» از دونالد ترامپ به عنوان فردی یاد کرده که پس از حمله تروریستی لندن دست به تحرک مردم زده و به بازنشر پیام گروه های راست افراطی در انگلیس اقدام کرده است. شهردار لندن همچنین رویکرد انتقاد آمیز رئیس جمهوری آمریکا نسبت به توافقنامه های آب و هوایی را نکوهش کرده و از وی به دلیل حمایت از «بوریس جانسون» و تلاش برای تاثیر گذاری بر انتخابات داخلی حزب محافظه کار به شدت انتقاد کرد.

صادق خان همچنین اجازه داده بود بالن اعتراضی «بچه ترامپ» در زمان سفر او بر فراز لندن به پرواز درآید.

 

 

ترامپ هم سفر خود را به انگلیس با یک توئیت علیه او آغاز کرد و شهردار لندن را یک «بازنده تمام عیار» توصیف کرد. ترامپ در این پیام توییتری با تاسف بار توصیف کردن عملکرد صادق خان به عنوان شهردار لندن، اظهارات اخیر وی در خصوص رئیس جمهوری آمریکا را «شرورانه و شیطنت آمیز» قلمداد و تاکید کرده است که «این بازنده تمام عیار بهتر است تمرکز خود را بر مبارزه با جرم و جنایت در لندن معطوف سازد.»

صادق خان و ترامپ از سال 2016 یعنی از زمانی که خان به سمت شهرداری لندن منصوب شده است، با هم مشکل دارند. پس از اینکه شهردار لندن از دیدگاه رئیس‌ جمهور آمریکا درباره اسلام انتقاد کرد، ترامپ هم از صادق خان خواست تا تست هوش بدهد.

دونالد ترامپ از زمان به قدرت رسیدن، چندین بار با شهردار لندن درباره امنیت، تروریسم و حقوق اقلیت‌ ها درگیر شده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انگلیس لندن ترامپ شهردار لندن صادق خان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  این خبر زمزمه‌های افزایش چهل درصدی صورتحساب آب مشترکان این شرکت را تقویت کرده است به ویژه اینکه کریس وستون رئیس شرکت تیمز واتر در مصاحبه با رسانه‌های دولتی انگلیس از رد افزایش صورتحساب تا ۴۰ درصد برای تضمین آینده شرکت خودداری کرد.
همچنین فاش شد این شرکت در پرداخت ۵۰۰ میلیون پوند سود پیش بینی شده سهامداران تا پایان ماه جاری، توانایی ندارد.
رئیس تیمز واتر همچنین از نیاز این شرکت به سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ میلیارد پوندی در سال‌های ۲۰۲۵-۲۰۳۰ برای تامین نیاز‌های مشترکان خبر داد که احتمالا منجر به افزایش چهل درصدی صورتحساب آنان خواهد شد.
اخبار افزایش صورت‌حساب‌ها آب مصرفی شهروندان در حالی منتشر می‌شود که هزینه‌های انرژی مشترکان شامل گاز و برق بیش از دو برابر شده و هزینه‌های زندگی در این کشور را به طور چشمگیری افزایش داده است.
رسانه‌ها درانگلیس می‌گویند: افزایش آب بهای مشترکان درشرایطی که هزینه‌های زندگی همچنان در حال افزایش است به موج نارضایتی‌ها دامن می‌زند.
وستون، مدیر شرکت آب انگلیس (تیمز واتر) اذعان کرد افزایش صورت‌حساب‌ها «می‌تواند برای مردم بسیار بسیار دشوار باشد»، وی افزود شرکت در حال بررسی این است که برای کمک به آسیب پذیرترین افراد چه کاری می‌توان انجام داد.
بر اساس گزارش مرکز ملی آمارانگلیس، پارسال تورم در این کشور به بالاترین میزان در حدود چهل سال اخیر رسید. موسسات خیریه در انگلیس از جمله جوزف راونتری و شلتر در گزارش‌های خود و بسیاری از خانوار‌ها را در تامین نیاز‌های ضروری زندگی ناتوان توصیف و اضافه کردند بسیاری از خانوار‌ها در این کشور نخستین بار به بانک‌های غذا و موسسات خیریه وابسته شده اند.
به نوشته اسکای نیوز، از زمان خصوصی‌سازی، ده‌ها میلیارد پوند به سهامداران شرکت‌های آب در سراسر بریتانیا واگذار شده است که با توجه به سوء مدیریت مکرر این صنعت، خشم عمومی و سیاسی را برانگیخته است.

دیگر خبرها

  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد