Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:03:08 GMT

پدیده مراکشی الهلالی ها در راه چین

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۰۰۲

پدیده مراکشی الهلالی ها در راه چین

پروژه شکست خورده الهلالی ها در خرید گران قیمت پدیده مراکش حالا وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یک سال و نیم قبل سران الهلال در راه خریدهای جنجالی که انجام داد به سراغ اشرف بن شرقی پدیده 21 ساله فوتبال مراکش رفت و با قراردادی 15 میلیون یورویی این بازیکن تکنیکی و چپ پا را به خدمت گرفت.


حضور اشرف بن شرقی به عنوان جانشین مهاجم سرشناسی همچون یاسر القحطانی پابه سن گذاشته اما چندان انتظارات را برآورده نکرد تا رامون دیاز سرمربی آرژانتینی و وقت الهلال به ناچار از این بازیکن بیشتر روی نیمکت بهره ببرد تا در داخل مستطیل سبز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تغییرات صورت گرفته در فصل گذشته بن شرقی در همان تابستان با قراردادی قرضی به کشورش بازگشت و حالا با اتمام این قرارداد دوباره باید به ریاض بازگردد تا تکلیفش با سعودی ها را مشخص کند.


رسانه های عربستان از جمله سایت اسپورت 24 مدعی شد پدیده مراکشی الهلالی ها تمایلی به ماندن در ریاض ندارد و از طریق مدیربرنامه هایش تصمیم خود برای کوچ به باشگاهی در چین را به اطلاع سران الهلال رسانده است. بنا به این ادعا بن شرقی در حال توافق با شانگهای چین برای امضای قراردادی سه ساله است که در این راه باید نظر مثبت الهلالی ها نیز جلب شود.

الهلال عربستان چین عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها الهلال عربستان چین عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کار برداشت گندم بیش از ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بزودی از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز می‌شود.
سید محمد رضا سیدحسینی افزود: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت خانه و مشارکت کشاورزان ۳۱ هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
سید حسینی بااشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته اند.
وی تصریح کرد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری گفت: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزارریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ