Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:14:21 GMT

غیبت آزادکار عنوان دار گرجستان در بازی های اروپایی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۱۳۲

غیبت آزادکار عنوان دار گرجستان در بازی های اروپایی

یک سایت روس دلیل غیبت «گنو پتریاشویلی» قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ برزیل در بازی‌های اروپایی را جراحی باز از ناحیه زانو و گذراندن دوره نقاهت عنوان کرد.
هنوز مشخص نیست که آیا این کشتی گیر می‌تواند در رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک در قزاقستان به میدان برود یا خیر؟
رقابت‌های کشتی بازی‌های اروپایی سال ۲۰۱۹ میلادی در ۶ وزن المپیکی روزهای ۴ تا ۹ تیرماه سال جاری در شهر مینسک بلاروس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

همچنین «اسکار پینو هیندز» فرنگی کار سنگین وزن کوبایی و دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ فرانسه و ۲۰۱۸ مجارستان قصد دارد برای حضور در المپیک توکیو، شانس خود را در رشته کشتی آزاد امتحان کند.

پس از آنکه «میهاین لوپز» غول سنگین وزن کوبایی که ۳ مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ برزیل و همچنین ۵ مدال طلا و ۳ مدال نقره جهان و پنجمی المپیک ۲۰۰۴ آتن را در کارنامه دارد، اعلام کرد که می‌خواهد برای پنجمین بار در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میدان برود و شانس خود را برای کسب مدال طلا در این رقابت‌ها امتحان کند، «اسکار پینو هیندز» جانشین وی در تیم کشتی فرنگی کوبا با توجه به اینکه شانسی در مقابل این کشتی گیر ندارد به رشته کشتی آزاد رفت.
اسکار پینو در حال حاضر در ۲ رقابت جام جهانی کشتی آزاد در کشور روسیه و مسابقات قهرمانی پان آمریکن به میدان رفته است که در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ی آمریکا نیز صاحب مدال برنز شد.
این کشتی گیر سنگین وزن کوبایی به دنبال این است که با حضور در رشته کشتی آزاد سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورد تا وی نیز راهی آوردگاه مهم المپیک در کشور ژاپن شود.

وی همچنین در رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که اوایل بهمن سال ۹۷ در شهر اندیمشک برگزار شد به همراه تیم کوبا حضور داشت و حتی در فینال موفق به شکست شهاب قوره جیلی نیز شد.

ترکیب تیم کشتی آزاد گرجستان برای حضور بازی‌های اروپایی در بلاروس نیز به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: لاشا لومتادزه
۶۵ کیلوگرم: ولادمیر خینچیگاشویلی (طلای المپیک، طلا، نقره و برنز جهان)
۷۴ کیلوگرم: آوتاندیل کنتچادزه (نقره جهان، طلای زیر ۲۳ سال جهان)
۸۶ کیلوگرم: ساندرو آمیناشویلی (برنز جهان)
۹۷ کیلوگرم: الیزبار اودیکادزه (برنز جهان)
۱۲۵ کیلوگرم: گیوی ماچاراشویلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی بازی های اروپایی بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

ملی‌پوشان ایران در روز نخست انتخابی جام جهانی ووشو، به ۶ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران در پایان روز نخست، ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آوردند.

در بخش ساندای رقابت‌های امروز صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان و معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم مردان به مدال طلا رسیدند. در بخش تالو هم مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت، زهرا جلیلی (۲ مدال برنز) در فرم‌های چانگ‌چوان و گوئن‌شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌) نیز مسابقات تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده ایران با حریفان خود در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا هم محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان