Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: دولت برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مجاوران و زائران حرم حضرت رضا(ع) در حد توان کنار تولیت آستان قدس رضوی(ع) است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌ جمهور ضمن تشرف به زیارت حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار  رئیس‌جمهور اظهار داشت: دولت برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مجاوران و زائران حرم حضرت رضا(ع) در حد توان کنار تولیت آستان قدس رضوی است.

وی تصریح کرد: دولت برای ارائه کمک در زمینه طرح جامع حرم رضوی و همچنین بافت فرسوده اطراف حرم و رعایت هماهنگی‌های لازم شهرسازی با بافت معنوی و فرهنگی حرم آماده است.

روحانی در دیدار امیر قطر: تهران خواهان توسعه بیش از پیش روابط با دوحه استروحانی: امنیت کشورهای منطقه از جمله ایران و افغانستان به یکدیگر گره خورده استروحانی در اجلاس سیکا: اروپایی‌ها به اولتیماتوم ایران پاسخ مثبت ندهند اقدامات بیشتری انجام می‌دهیم

همچنین حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار اظهار داشت: آستان رضوی خود را جدای از دولت نمی‌داند و در هماهنگی با هم در جهت تحقق سیاست‌های نظام حرکت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: استاندار و شهردار در هماهنگی کامل در خدمات به زائران، همراه آستان رضوی هستند و امیدواریم در همین راستا حرکت را ادامه دهیم.

تولیت آستان قدس رضوی  در ادامه خاطرنشان کرد: تبدیل سرخس به منطقه ویژه آزاد به‌نفع استان و کمک بزرگی به اقتصاد منطقه و استان است.

مروی افزود: همچنین  طرح جامع اطراف حرم و بافت فرسوده نیازمند توجه ویژه دولت است.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، راوی نمایشگاه آستان بقیع درخصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت المان سازی و به تصویر کشیدن قبرستان بقیع در سه لاین متفاوت برای بازدید علاقمندان از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

علی احمدی افزود: قسمت اول آن مختص به نماد حرم مطهر ائمه بقیع یعنی امام حسن (ع) تا امام صادق (ع) و دیگر بقعه‌ها می‌باشد و قسمت دوم آن وضعیت فعلی قبرستان بقیع را به تصویر کشیده است.

وی گفت: قسمت سوم این نمایشگاه هم مختص تصاویر قدیمی و اسنادی است که نشان می‌دهد چگونه و چه طور علما و مرد به واقعه تاریخی هشتم شوال اعتراض کردند.

احمدی افزود: نمایشگاه آستان بقیع در ضلع شرقی صحن غدیر در حرم مطهر رضوی قرار دارد و هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۵ تا ۱۱ شب برقرار است.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت