Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از فراهم شدن امکان خدمات رایگان برای شارژ موتورهای برقی در پارکینگ‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا، اصغر آدی‌بیگ با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال‌های اخیر عوامل بسیاری موجب شده نوع نگرش به انرژی، نیاز به یک تغییر بنیادی داشته باشد؛ میزان تاثیر گازهای تولیدی ناشی از مصرف منابع سوخت‌های فسیلی به صورت کاملا معمولی سبب تغییر وضعیت آب و هوایی و آلودگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی این عوامل، تاییدکننده این واقعیت است که به منظور کاهش وابستگی باید به فکر توسعه حمل و نقل عمومی و تشویق شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و پاک باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز تصریح کرد: در راستای حمایت و توسعه حمل و نقل پاک، امکان شارژ موتور سیکلت‌های برقی در پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر مهیا می‌شود و شهروندان از خدمات و امکانات محل شارژ و پارک رایگان بهره‌مند می‌شوند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انرژی پارکینگ حمل و نقل عمومي سوخت فسیلی شهرداري تبريز موتور سيكلت برقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا اعلام کرد در‌های اصلی این آرامستان در شب‌های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان) برای حضور زائران در گلزار مطهر شهدا یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی باز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران هم گفت: آتش‌نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی در شب‌های قدر به‌منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به‌ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر مستقر می‌شوند.

قدرت‌الله محمدی به شهروندان توصیه کرد در این شب‌ها همه در‌های ورود و خروجی مکان‌های مذهبی را باز بگذارند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا در‌های خروجی اسکان داده شوند.

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در شب قدر
  • تمهیدات ویژه حمل‌ونقلی برای مراسم شب‌های قدر در اصفهان
  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • موتورسیکلت‌های متخلف در چه شرایطی توقیف می‌شوند؟
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد