Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:24:11 GMT

مشکل جدی در واریز پول به حساب برانکو

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۲۹۹

 باشگاه پرسپولیس توانست بخش قابل توجهی از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را فراهم کند تا مانع از جدایی سرمربی سرخپوشان پایتخت بابت مشکلات مالی شود.

اخبار ورزشی- برانکو هفته گذشته شماره حساب یکی از نزدیکان خود در کرواسی را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد تا پول به این حساب واریز شود اما مشکلات مالی مربوط به انتقال پول مانع از انجام این موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو مسئولان باشگاه پرسپولیس با وکیل برانکو تماس گرفتند و ضمن بیان دشواری‌های پرداخت مالی از طریق بانکی به وی خواستار معرفی شخص مطمئن از سوی برانکو شدند تا پول را به صورت نقد به وی بدهند.

سرمربی پرسپولیس که قسط اول قرارداد فصل گذشته خود را نیز به طور نقد در لابی یکی از هتل‌های تهران دریافت کرده بود تمایلی به دریافت این پول به صورت نقد نداشت اما حالا مجبور است شخص مطمئن خود را به باشگاه پرسپولیس بفرستد تا این پول را دریافت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو واریز پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

هفته گذشته بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود جاری و سنواتی به حساب سهامداران واریز شد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳، سه شرکت پخش رازی، مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت ایران دارو، سود سنواتی سود سنواتی و حق تقدم بیش از ۳۸۷ هزار سهامدار را شامل ۱۱۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام واریز کردند.

در همین مدت هم ۱۱ شرکت سود جاری بیش از ۲۵۲ هزار سهامدار را به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان از طریق سامانه سجام پرداخت کردند.

سجام سامانه‌ای زیر ساختی که فعالان بازار با ثبت اطلاعات و احراز هویت در آن خدمات در یافت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران