Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛دکتر مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم اعلام نمود: با توجه به ضرورت مقابله جدی با آسیب‌های اجتماعی خصوصاً در حوزه حجاب و عفاف و ارتقاء امنیت اخلاقی _ اجتماعی و برخورد قاطع با هنجارشکنان دستورات قضایی قاطع و بدون اغماض به ناجا ابلاغ نمودند.

وی اشاره کرد: در طی این دستورالعمل مقرر گردید، ناجا با جرائم مشهودی مانند بدحجابی، سگ گردانی، رفتار‌هایی که موجب جریحه دار نمودن عفت عمومی در سطح جامعه می گردد و خودرو‌هایی که سرنشینان آن بدحجاب یا بدپوشش بوده ویا برای نوامیس ایجاد مزاحمت می‌نمایند و یا آلودگی صوتی دارند مقابله جدی و ضمن توقیف خودرو و به منظور اعمال مجازات قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در ادامه تصریح نمودند: همچنین برخی افراد و اصناف مختلف به بهانه تبلیغ در کسب خود، اقدام به انتشار تصاویر و محصولات مغایر با فرهنگ دینی در فضا‌های مجازی نمایند که از مصادیق اعمال مجرمانه است، فلذا پلیس فتای استان باید این افراد را شناسایی و دستگیر و به منظور برخورد و مجازات قانونی به مرجع قضایی معرفی نماید.

دادستان قم مجددا دستورات قضایی قاطعی جهت برخورد با آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌هایی که موجب جریحه دار نمودن عفت عمومی در سطح جامعه می گردد را به فرماندهی انتظامی استان صادر نمودند.

انتهای پیام/ح

 صدور دستورات قضایی قاطع دادستان قم جهت برخورد با آسیب های اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان قم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۳ ساختمان پرخطر تهران ارزیابی شد/۱۳۷ بیمارستان در اولویت مقاوم‌سازی

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: فهرست نهایی ساختمان‌های بلند مرتبه، مهم و ناایمن در پایتخت به دادستانی تهران اعلام شد که تاکنون ۳۲۳ ساختمان پرخطر مورد ارزیابی قرار گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعباس ترکی روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به اقدامات معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور در زمینه ایمنی و استاندارد، افزود: پیرو تعامل با وزارت کشور، بخشنامه‌ای در زمینه لزوم نظارت بر عملکرد کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها و رعایت مفاد بند ۲ بخش ت تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از نظر اطمینان از رعایت استاندارد‌های ایمنی و بهداشتی در ساخت و ساز در شهر‌ها به دادستان‌ها ابلاغ و بر ایجادسازکار‌های نظارتی و فنی مورد نیاز تاکید شد.

پاساژ «داد» تهران با دستور دادستان پلمب شد


ترکی درباره وضعیت بررسی ایمنی بیمارستان‌ها، اظهار داشت: بیمارستان‌های ناایمن در کلانشهر تهران، مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و مطابق آخرین آمار، حدود ۴۰ درصد از بیمارستان‌های دولتی (زیرمجموعه وزارت بهداشت) قبل از سال ۱۳۵۰ و حدود ۳۰ درصد بین سال‌های ۱۳۵۰ تا ۱۳۶۹ ساخته شده‌اند و با در نظر گرفتن شاخص‌هایی نظیر سال ساخت، مساحت زیربنا، تعداد طبقات و دیگر شاخص‌ها، تاکنون ۵۳ بیمارستان در گروه آسیب‌پذیری خیلی زیاد و ۸۴ بیمارستان در گروه با آسیب پذیری زیاد قرار گرفته‌اند که مجموع تعداد این دو گروه (۱۳۷ بیمارستان) در اولویت اول مقاوم‌سازی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی، حامی دانش آموزان در معرض آسیب است
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • دستگاه قضایی حامی دانش‌آموزان در معرض آسیب است
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • دادستان کل کشور: عملیات سپاه مقدمه‌ نابودی رژیم صهیونیستی باشد
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • شناسایی و جمع‌آوری بیش از ۲۸۰۰ نفر در طرح برخورد با آسیب‌های اجتماعی در تهران
  • برخورد سخت و قاطع دستگاه قضا با مروجین فساد و فحشا در جامعه
  • ۳۲۳ ساختمان پرخطر تهران ارزیابی شد/۱۳۷ بیمارستان در اولویت مقاوم‌سازی