Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:15:25 GMT

فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۶۱۶

فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ تهران شد

شهردار تهران در حکمی فریدون حیدری را به سمت شهردار منطقه ۵ منصوب کرد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیروز حناچی شهردار تهران در حکمی فریدون حیدری را به سمت شهردار منطقه 5 منصوب کرد. 

در متن حکم شهردار تهران خطاب به فریدون حیدری آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی به موجب این حکم به سمت «شهردار منطقه 5» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آوردید.

انتظار می‌رود مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را براساس برنامه‌های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در راستای مدیریت و بهینه سازی اقتصادی پروژه‌ها، شفاف سازی قراردادها و تسری مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، در چارچوب قوانین و مقررات و اسنادفرادستی با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.

توفیقات روزافزون جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسات دارم.» 

به گزارش تسنیم مسئولیت اداره شهرداری منطقه 5 از شهریورماه سال گذشته بر عهده رجبعلی خسروآبادی بود.

شهرداری تهران "سگ‌های ولگرد" را پس از "پلاک‌کوبی" واگذار می‌کندشمارش معکوس برای اصلاح "ساختار شهرداری تهران"شهرداری تهران:‌ بررسی بیش از 6١ هزار پرونده در کمیته‌های نما در 4 سال

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در شرکت مترو تهران | رییس شرکت ساخت مترو منصوب شد

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران امروز در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، در ارتباط با انتصابات جدید در مترو تهران اظهار کرد: با توجه به سوابق آقای مسعود درستی؛ با حکم آقای زاکانی شهردار تهران، درستی به هلدینگ مترو پیوست.

وی تصریح کرد: آقای درستی سوابق خوبی را در بحث هلدینگ مترو داشته و به همین جهت این تغییر و تحول صورت گرفته است چرا که سال آینده شهرداری تهران برنامه ویژه‌ای را در بخش مترو و توسعه خطوط خواهد داشت.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: همچنین با حکم زاکانی؛ شهردار تهران، رضا محمدنژاد بیدخت؛ سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه جایگزین مسعود درستی شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مترو تهران برای تکمیل خطوط ۶ و ۷ تصریح کرد: ان‌شاءالله سال آینده ۴ ایستگاه در خط ۶ احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین دو ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ افتتاح خواهد شد و بخش شمالی خط هفت نیز تونل آن از میدان کتاب تا دانشگاه علوم تحقیقات تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با مختصات خطوط مترو تهران

کد خبر 839742 منبع: تسنیم برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری مترو تهران مترو حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز منصوب شد
  • رفع تصرف حریم تهران در منطقه ۱۵
  • تخریب سازه ناایمن پس از ۱۹ سال در شمال تهران
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد
  • یک تغییر مهم در شهرداری زاکانی
  • انتصاب جدید در شرکت مترو تهران | رییس شرکت ساخت مترو منصوب شد
  • سرپرست متروی تهران منصوب شد
  • انتصابات جدید در مترو با حکم زاکانی
  • کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۱۵ در تهران