Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@02:02:12 GMT

افزایش ۱۲ درصدی مصرف برق در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۷۰۳

افزایش ۱۲ درصدی مصرف برق در خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ابراز نگرانی از روند افزایشی مصرف برق در استان گفت: مصرف برق در شنبه هفته جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

محمود دشت بزرگ در خصوص مصرف برق در خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ هزار و ۷۷۷ مگاوات برق مصرف شده که این میزان نسبت به ۶ هزار و ۹۵۰ مگاوات برق مصرفی مدت مشابه در سال گذشته ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش دما (وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر از آن) تا اواسط هفته جاری در استان، افزود: این نگرانی وجود دارد که با توجه به ظرفیت شبکه و روند افزایشی دما و افزایش مصرف برق، در صورت رعایت نکردن الگوی مدیریت مصرف خطاهایی ناشی از پرباری در شبکه رخ دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه در روز شنبه اوج مصرف برق در ساعت ۱۴:۵۱ دقیقه رخ داده است، عنوان کرد: از همه مشترکین درخواست داریم تا مصارف غیرضروری و استفاده از وسایل برقی پرمصرف را از ساعات اوج مصرف (ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳) به سایر ساعات شبانه‌روز منتقل کنند و همانند سال گذشته همراه و همیار صنعت برق استان باشند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ارومیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این مجتمع با عملکرد موفق خود در سال گذشته، توانست در صدر جدول «افزایش درآمد سالانه» پتروشیمی‌های کشور جای گرفته و از رقبای بورسی خود پیش بگیرد.

اکبر اسمعیلی ادامه داد: در بررسی گزارش‌های ماهانه پتروشیمی ارومیه همواره عملکرد خوبی داشت و توانست در نهایت درآمد خوبی را به میزان هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پتروشیمی ارومیه در سال گذشته بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این مجتمع در طول سال گذشته  درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رساند.

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ارومیه می گوید: بعد از پتروشیمی ارومیه؛ مجتمع های پتروشیمی‌ اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند.

پتروشیمی ارومیه در جنوب غربی شهرستان ارومیه، واقع شده است و دارای چهار واحد فرآیندی تولید کریستال ملامین، سولفات آمونیم، اسید سولفوریک و سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک و سرویس‌های جانبی تأمین‌کننده آب، بخار، هوا، نیتروژن، توزیع برق و مخازن است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • افزایش ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان